najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
247
Dramske igre
6
Družboslovje & Humanistika
455
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
143
Energetika
3
Glasba
153
Gospodarstvo
15
Humor
2
Katalogi razstav
105
Knjiga za darilo
38
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
321
Koledarji
1
Komunikacija
10
Kriminologija
1
Leposlovje, književnost
398
Management in posel
8
Moda
1
Monografija
70
Naravoslovje
75
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
438
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
152
Satira, humoreska
13
Slikanice, pobarvanke
90
Slikarstvo
16
Teologija
22
UČBENIKI
27
Umetnosti, Zabava, Šport
216
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
52
Zborniki
33
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve
Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve / dr. Andrej Raspor
Monografija je plod večletnih izkušenj in raziskovanja pri delu s kadri v gostinski dejavnosti. Poudarek je na kakovostni storitvi in kakovosti dela zaposlenih. Razlike med samimi gostinskimi poklici in hitre spremembe na trgu narekujejo nujnost vzpostavitve sistema usposabljanja zaposlenih za ključne kompetence. Le-te zaposleni potrebujejo pri vsakdanjem delu z gosti. Tako lahko zagotovijo kakovostno storitev.
v kosarico redna cena: 22,50 €
vaš prihranek: 6,75 €
cena za vas:
15,75 €
 
knjiga NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja
NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja / dr. Andrej Raspor
Pred vami je izjemno temeljito delo, relevantno tako za akademsko kot tudi za širšo javnost, še posebej pa za konkretne deležnike na področju uporabe napitnin in njihovega urejanja. Gre za delo, na katerega se bo skoraj neizogibno moralo navezovati nadaljnje raziskovanje na tem področju in se tako nedvomno uvršča med pomembne in izvirne znanstvene monografije.
v kosarico redna cena: 34,90 €
vaš prihranek: 8,72 €
cena za vas:
26,18 €
 
knjiga Spoznajmo kitajske goste: Nasveti za izboljšanje komunikacije s kitajskimi gosti
Spoznajmo kitajske goste: Nasveti za izboljšanje komunikacije s kitajskimi gosti / dr. Andrej Raspor
Priročnik se osredotoča na kitajske turiste, njihovo kulturo, komunikacijske lastnosti, želje in navade. Poznavanje le-teh vam bo omogočilo lažjo komunikacijo, boljše prilagajanje ponudbe ter posledično večje zadovoljstvo kitajskih gostov.
v kosarico redna cena: 18,50 €
vaš prihranek: 4,62 €
cena za vas:
13,88 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2019 // Ko knjiga pride k vam