najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
219
Dramske igre
12
Družboslovje & Humanistika
486
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
150
Energetika
3
Glasba
150
Gospodarstvo
16
Humor
2
Katalogi razstav
130
Knjiga za darilo
32
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
318
Komunikacija
7
Kriminologija
3
Leposlovje, književnost
381
Management in posel
11
Moda
1
Monografija
92
Naravoslovje
73
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
404
Računalništvo & Informatika, Internet
46
Revije
191
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
88
Slikarstvo
15
Teologija
26
UČBENIKI
31
Umetnosti, Zabava, Šport
209
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
44
Zborniki
37
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: STRATEŠKI MANAGEMENT ŠPORTNIH ORGANIZACIJ
STRATEŠKI MANAGEMENT ŠPORTNIH ORGANIZACIJ / Edvard Kolar, Gregor Jurak
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
Gradivo Strateški management športnih organizacij, na jedrnat način obravnava nastajanje strategije v športni organizaciji. Tovrstni teksti so v slovenskem prostoru prej izjema kot pravilo, vsaj ko gre za neposredno aplikacijo konceptov strateškega managementa na športne organizacije. Avtorja skozi celoten tekst teoretične koncepte strateškega managementa osvetljujeta s primeri Gimnastične zveze Slovenije. Strategij športnih organizacij v Sloveniji je sicer kar nekaj, a jih večina ne sledi strokovnim in metodološkim dognanjem na področju (strateškega) managementa. Pričujoči tekst je tako dobrodošla dopolnitev dosedanjega strokovnega knjižnega nabora na področju (strateškega) managementa športnih organizacij v slovenskem jeziku. Čeprav se primeri v tekstu nanašajo na Gimnastično zvezo Slovenije, lahko dokument služi kot dobra osnova tudi za druge športne organizacije, kako se na strokoven način lotiti nastajanja ključnih strateških dokumentov v organizaciji.
Avtorja v tekstu sledita konstrukciji oziroma klasični šoli strateškega managementa. Ta teoretična struja uči, da je nastajanje strategije sistematičen in uejen proces, sestavljen iz vnaprej določenih korakov. Po naukih te šole razvijanje strategije, ki je dejansko dolgoročna pot do dolgoročno postavljenih ciljev, praviloma vedno sledi izdelanim strateškim analizam, samo strategijo, ko je ta enkrat razvita, pa je nato treba začeti uresničevati in njeno uresničevanje tudi kontrolirati. Pričujoči tekst sledi točno tem korakom, pri čemer poudarek ni toliko na uresničevanju in kontroli strategij, pač pa predvsem na trateški analizi in razvijanju stratgij na različnih organizacijskih ravneh.
Mehka vezava; 223 strani; Slovenski jezik; Leto izida: 2014
založba: Annales
(ISBN: 9789616862738 )
v kosarico redna cena: 20,00 €
cena za vas: 18,00 €
vaš prihranek: 2,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2020 // Ko knjiga pride k vam