najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
222
Družboslovje & Humanistika
395
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
130
Energetika
1
Glasba
106
Gospodarstvo
10
Katalogi razstav
72
Knjiga za darilo
43
Knjige po znižanih cenah
16
Knjige za otroke in mladino
267
Koledarji
2
Komunikacija
8
Leposlovje, književnost
405
Management in posel
7
Moda
1
Monografija
31
Naravoslovje
80
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
450
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
99
Satira, humoreska
10
Slikanice, pobarvanke
62
Slikarstvo
12
Teologija
11
UČBENIKI
24
Umetnosti, Zabava, Šport
214
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
57
Zborniki
22
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Od prvih oglasov do interneta
Od prvih oglasov do interneta / Uredil: Andrej Studen
K zgodovini oglaševanja na slovenskem
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
Monografija, ki je pred vami, prinaša študije primerov oglaševanja kot ekonomsko-kulturne prakse in vizualnega simbola, case studies masovne medijske komunikacije od poznega 19. stoletja do danes, ko smo priča siloviti ekspanziji oglaševanja. Z razširijanjem trga je naraščala anonimnost med producenti in potrošniki, med trgovci in kupci, blagovna znamka in oglaševanje pa sta v tej historični konstelaciji stopila v ospredje in predstavljala komunikativni most do  potrošnikov. Medijske oz. komunikacijske možnosti so se z izbruhom moderne močno okrepile in zrevolucionirale tudi oglaševanje.
Monografija je razdeljena na štiri sklope. Prvi obravnava antioglaševanje v času cehov, predmoderni svet lokalno omejene ponudbe in povpraševanja brez oglaševanja in nato prehod v nadregionalno tržno liberalno gospodarstvo, v porajanje potrošniške družbe in njenega motorja - oglaševanja. Drugi sklop obravnavahistorično pogojeno oglaševanje in nacionalizem ter oglaševanje glede na različne politične usmeritve. Tretji, najobsežnejši sklop obravnava "zunanje in notranje oglaševanje", oglaševanje modnih izdelkov in medijski diskurz o debelosti in vitkosti med svetovnima vojnama. Posebnost je analiza oglaševanja kozmetike v kriznem času pomanjkanja med drugo svetovno vojno, zelo zanimiva pa je tudi razprava o oglaševanju avtomobila v času socializma. Dve antropološki razpravi četrtega sklopa posegata v najnovejši čas družbe izobilja in vključujeta najmodernejše oblike oglasov na medmrežju, analizirata njihova skrita sporočila in tabuje. Upamo, da bodo objavljene študije primerov vsaj delno zapolnile belo liso slovenskega zgodovinopisja in vzpodbudile prihodnje, bolj poglobljene in celovitejše študije o oglaševanju v preteklosti.
Mehka vezava; 250 strani; Slovenski jezik; leto izida: 2016
založba: Inštitut za novejšo zgodovino
(ISBN: 9789616386715 )
v kosarico cena za vas: 20,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo poslali na navedeni naslov s kurirsko službo GLS. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Stroški dostave so pavšalni in znašajo 3,50 EUR na posamezno naročilo. Pri naročilu nad 30,00 EUR vam stroške dostave krijemo mi.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2017 // Ko knjiga pride k vam