najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
252
Družboslovje & Humanistika
450
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
143
Energetika
2
Glasba
155
Gospodarstvo
15
Katalogi razstav
99
Knjiga za darilo
39
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
321
Koledarji
1
Komunikacija
9
Kriminologija
1
Leposlovje, književnost
398
Management in posel
8
Moda
1
Monografija
62
Naravoslovje
76
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
441
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
143
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
91
Slikarstvo
16
Teologija
17
UČBENIKI
27
Umetnosti, Zabava, Šport
217
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
52
Zborniki
29
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci
Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci / Steven Van Belleghem / prevod: Marjan Novak
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.
S številnimi globalnimi primeri organizacij, ki so uspešno preobrazile svoja razmerja s kupci, kot so Amazon, Toyota, ING, Coolblue, Nike in Starbucks, knjiga prikazuje, kako v digitalno strategijo vnesti čustva. Priročnik, ki združuje najpomembnejše premoženje podjetja – njegove ljudi in digitalne prednosti –, obravnava najnovejše teme s področja digitalnega marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje, kot so ustvarjanje izkušenj v več kanalih hkrati, množica podatkov in napovedna analitika, zaščita zasebnosti, sodelovanje s kupci, množicanje in še veliko več.

• pojasnjuje, kako korak za korakom razviti uspešno strategijo odnosov s kupci v digitalni dobi;

• pokaže, kako dodati čustveno plast v digitalne odnose, kar podjetjem omogoča, da tekmujejo z relevantnostjo in vrednostjo kot tudi z učinkovitostjo in ceno;

• bralcem omogoča, da preobrazijo odnose s kupci s ciljem boljšega poslovnega uspeha ter večje vpletenosti in zvestobe kupcev.

Steven Van Belleghem je uspešen podjetnik, profesor in predavatelj. Je mnenjski voditelj na področju transformacije odnosov s kupci in prihodnosti na kupca osredotočenega marketinga. Nekdanji izvršni partner belgijske tržnoraziskovalne in svetovalne družbe InSites Consulting je profesor na poslovni šoli Vlerick Leuven Gent in avtor knjig The Conversation Manager (Voditelj dialogov), ki je prevedena tudi v slovenščino, in The Conversation Company (Podjetje dialoga).
Mehka vezava; 193 strani; slovenski jezik; leto izida: 2017
založba: Medijski partner, d.o.o.
(ISBN: 9789619371091 )
v kosarico redna cena: 19,00 €
cena za vas: 17,10 €
vaš prihranek: 1,90 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2018 // Ko knjiga pride k vam