najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
222
Družboslovje & Humanistika
397
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
133
Energetika
1
Glasba
106
Gospodarstvo
12
Katalogi razstav
73
Knjiga za darilo
43
Knjige po znižanih cenah
16
Knjige za otroke in mladino
270
Koledarji
2
Komunikacija
8
Leposlovje, književnost
405
Management in posel
8
Moda
1
Monografija
33
Naravoslovje
80
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
452
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
97
Satira, humoreska
10
Slikanice, pobarvanke
63
Slikarstvo
12
Teologija
11
UČBENIKI
24
Umetnosti, Zabava, Šport
215
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
57
Zborniki
23
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci
Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci / Steven Van Belleghem / prevod: Marjan Novak
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.
S številnimi globalnimi primeri organizacij, ki so uspešno preobrazile svoja razmerja s kupci, kot so Amazon, Toyota, ING, Coolblue, Nike in Starbucks, knjiga prikazuje, kako v digitalno strategijo vnesti čustva. Priročnik, ki združuje najpomembnejše premoženje podjetja – njegove ljudi in digitalne prednosti –, obravnava najnovejše teme s področja digitalnega marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje, kot so ustvarjanje izkušenj v več kanalih hkrati, množica podatkov in napovedna analitika, zaščita zasebnosti, sodelovanje s kupci, množicanje in še veliko več.

• pojasnjuje, kako korak za korakom razviti uspešno strategijo odnosov s kupci v digitalni dobi;

• pokaže, kako dodati čustveno plast v digitalne odnose, kar podjetjem omogoča, da tekmujejo z relevantnostjo in vrednostjo kot tudi z učinkovitostjo in ceno;

• bralcem omogoča, da preobrazijo odnose s kupci s ciljem boljšega poslovnega uspeha ter večje vpletenosti in zvestobe kupcev.

Steven Van Belleghem je uspešen podjetnik, profesor in predavatelj. Je mnenjski voditelj na področju transformacije odnosov s kupci in prihodnosti na kupca osredotočenega marketinga. Nekdanji izvršni partner belgijske tržnoraziskovalne in svetovalne družbe InSites Consulting je profesor na poslovni šoli Vlerick Leuven Gent in avtor knjig The Conversation Manager (Voditelj dialogov), ki je prevedena tudi v slovenščino, in The Conversation Company (Podjetje dialoga).
Mehka vezava; 193 strani; slovenski jezik; leto izida: 2017
založba: Medijski partner, d.o.o.
(ISBN: 9789619371091 )
v kosarico cena za vas: 19,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Stroški dostave so pavšalni in znašajo 3,50 EUR na posamezno naročilo. Pri naročilu nad 30,00 EUR vam stroške dostave krijemo mi.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2017 // Ko knjiga pride k vam