najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
222
Družboslovje & Humanistika
398
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
133
Energetika
1
Glasba
107
Gospodarstvo
13
Katalogi razstav
72
Knjiga za darilo
43
Knjige po znižanih cenah
16
Knjige za otroke in mladino
269
Koledarji
2
Komunikacija
9
Leposlovje, književnost
405
Management in posel
8
Moda
1
Monografija
35
Naravoslovje
80
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
450
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
101
Satira, humoreska
10
Slikanice, pobarvanke
62
Slikarstvo
12
Teologija
12
UČBENIKI
24
Umetnosti, Zabava, Šport
215
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
57
Zborniki
23
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Osnove trženja in strateškega tržnega načrtovanja
Osnove trženja in strateškega tržnega načrtovanja / Tina Vukasović, Gregor Jagodič
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
Trženje je postalo del našega vsakdanjika, saj se z njim srečujemo na vsakem koraku. Ni pomembno, ali imamo svoje podjetje, ali smo zaposleni, ali pa s svojo poslovno potjo še nismo začeli. Dejstvo je, da trženje ni več področje zgolj ekonomistov, temveč se z njegovimi prvinami vsakodnevno soočamo skoraj vsi.
Naj podkrepiva svojo trditev z nekaj primeri. Včasih želimo prodati ali zamenjati kakšen izdelek, katerega lastniki smo (npr. rabljen avto ali smuči), morda želimo pridobiti kakšno storitev od nekoga drugega ali pa le uveljaviti svojo voljo (želimo v kino ali na nogometno tekmo). V vseh navedenih primerih se moramo obnašati tržno. Dobro je, da čim bolje poznamo osebo, s katero želimo poslovati, saj tako laže prilagodimo svoje argumente in izberemo način komunikacije, ki nam bo pomagal uspešno skleniti posel. Poslati moramo torej pravo sporočilo, izbrati pravi komunikacijski kanal, pravi čas posredovanja sporočila, ponuditi primerno in pričakovano nadomestilo ter počakati na načrtovan oziroma želen odziv. Če smo vse storili prav, potem je odziv ustrezen. V nasprotnem primeru moramo ugotoviti, kje smo naredili napako in jo v prihodnje popraviti oziroma spremeniti način našega tržnega obnašanja. S trženjem se srečamo povsod, tudi v povsem vsakdanjem življenju.

Pred vami je monografija, ki je sestavljena iz treh sklopov. Bralcu na razumljiv način predstavi pojme, povezane s trženjem, tržnimi koncepti in procesi načrtovanja trženjskih aktivnosti, s katerimi se tržniki v podjetjih vsakodnevno srečujejo. Vsak sklop je deljen v smiselna poglavja, ki se med seboj vsebinsko povezujejo. V prvem sklopu opredeliva trženje in, predstaviva razvoj trženja, ter nadaljujeva s predstavitvijo temeljnih tržnih konceptov.

V drugem sklopu se osredinjava na tržno okolje in porabnike ter na področje tržnega raziskovanja. Bralca seznaniva z značilnostmi mikro in makro tržnega okolja ter pojasniva ključne dejavnike, ki opredeljujejo ta okolja in njihove značilnosti. V vsebinah, ki obravnavajo vedenje porabnikov, so sistematično obdelani dejavniki, ki vplivajo na njihovo vedenje v procesu nakupnega odločanja ter značilnosti, vrste in stopnje procesa nakupnega odločanja. V sklopu poglavja o tržnih raziskavah podrobno predstaviva proces tržnega raziskovanja, vrste tržnih raziskav in njihove značilnosti, izpostaviva pomen vzorčenja, načine zbiranja podatkov in njihovo obdelavo. Podporo vsemu navedenemu mora predstavljati primeren informacijski sistem, ki mora zagotavljati ustrezen pritok in obdelavo podatkov, ki omogočajo pridobivanje pravočasnih informacij za sprejem trženjskih odločitev.

Tretji sklop je namenjen strateškemu načrtovanju trženja. Razdeljen je na štiri poglavja: segmentiranje in pozicioniranje na trgu, trženjski splet, blagovna znamka ter strateško načrtovanje trženja in strategije trženja. Pri segmentiranju je pomembno, da znamo pravilno razdeliti porabnike v ustrezne in dovolj homogene ciljne skupine s podobnimi potrebami. S tem si olajšamo delo tudi pri pozicioniranju na trgu, saj nam ciljni porabniki pomagajo pridobivati nove porabnike s svojimi odličnimi izkušnjami. To vpliva na uporabljen trženjski splet, saj je treba trženjske aktivnosti prilagoditi vsaki posamezni ciljni skupini porabnikov. Na teh osnovah ponudnik oblikuje svojo blagovno znamko in njeno prepoznavnost na trgu. Vse navedeno lahko doseže, če pravočasno načrtuje tržne aktivnosti in ima zastavljeno primerno strategijo trženja.

Povsem na koncu monografije je dodan seznam uporabljenih virov in literature, ki je lahko bralcem v pomoč pri pridobivanju dodatnih znanj s področja posameznih vsebin.

Odlika in izvirnost monografije je njena praktična naravnanost, saj je v njej viden pristop k ponazarjanju kategorij ter teoretičnih in empiričnih zamisli s številnimi primeri iz prakse, ki sva jih vključila v monografijo na podlagi svojih bogatih izkušenj oziroma dolgoletne prakse in dela v trženju.

Obravnavana tema je aktualna in zanimiva za vse, ki bi se z obravnavanimi področji želeli dodatno in bolj poglobljeno seznaniti. Glede na svojo zasnovo in vsebino predstavlja eno izmed referenčnih gradiv za študente, ki študirajo na dodiplomskih in podiplomskih študijskih programih, povezanih s trženjem. Je tudi referenčno gradivo za svetovalce in strokovnjake v praksi, zaradi aktualnih in uporabnih vsebin pa je monografija nadvse primerna tudi za širšo javnost.

AVTORJA
Mehka vezava; 218 strani; slovenski jezik; leto izida: 2017
založba: TINA VUKASOVIĆ S.P.
(ISBN: 9781787260269 )
v kosarico cena za vas: 29,99 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Stroški dostave so pavšalni in znašajo 3,50 EUR na posamezno naročilo. Pri naročilu nad 30,00 EUR vam stroške dostave krijemo mi.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2017 // Ko knjiga pride k vam