najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
248
Družboslovje & Humanistika
447
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
145
Energetika
2
Glasba
149
Gospodarstvo
16
Katalogi razstav
89
Knjiga za darilo
39
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
314
Koledarji
1
Komunikacija
9
Kriminologija
1
Leposlovje, književnost
401
Management in posel
8
Moda
1
Monografija
54
Naravoslovje
77
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
437
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
133
Satira, humoreska
10
Slikanice, pobarvanke
82
Slikarstvo
15
Teologija
16
UČBENIKI
27
Umetnosti, Zabava, Šport
216
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
53
Zborniki
26
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Poslovni svet in umetniško ustvarjanje: spodbujanje ustvarjalnosti zaposlenih s pomočjo umetniških intervencij
Poslovni svet in umetniško ustvarjanje: spodbujanje ustvarjalnosti zaposlenih s pomočjo umetniških intervencij / mag. Nataša Bernard
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
Del človeštva že spoznava, da se je potrebno vrniti k celostnemu in ustvarjalnemu človeku, ki je sposoben čustvovati, se izražati, sodelovati, soustvarjati - v vsej svoji različnosti. Spoznavamo tudi, da je spodbujanje ustvarjalnosti, ki je podlaga inovativnosti, nujno, saj družbeni napredek in dolgoročen obstoj organizacij brez inovacij ni možen. Kljub temu zavedanju pa smo v praksi še precej šibki.
Nekatere napredne organizacije so se v 21.stoletjuza pomoč pri spodbujanju ustvarjalnosti in inovativnosti začele obračati tudi k umetnikom in umetniškim organizacijam. Umetnost namreč nagovarja srce, telo, razum in duha - človeški potencial v celoti, poleg tega pa so primeri pokazali, da ima umetnost moč prebujati in spodbujati ustvarjalne impulze. Tako že več kot 350 ameriških "Fortune 500" podjetij uporablja (tudi) umetniške intervencije, s katerimi želijo spodbujati ustvarjalno razmišljanje zaposlenih in krepiti inovacijske procese.

Povezava med umetniškimi intervencijami ter ustvarjalnostjo in inovativnostjo je redko neposredna in očitna. Na voljo je premalo teorije in empiričnih študi, na katerih bi temeljila strategija za raziskovanje in vrednotenje njihovih učinkov. To nas je vzpodbudilo, da smo v majhnem, slovenskem podjetju izvedli raziskavo, s katero smo želeli eksperimentalno ugotoviti, ali lahko z umetniškimi untervencijami spodbudimo ustvarjalne impulze zaposlenih, povečamo njihovo zaupanje v lastne sposobnosti ustvarjalnega mišljenja, izražanja in delovanja, spodbudimo spremembe v doživljanju sebe ter različne čustvene odzive ter tudi to, ali lahko s pomočjo umetniških intervencij okrepimo klimo za psihološko varnost.

S kombinacijo kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih metod smo poskušali priti do celovitejše slike doživljanja umetniških intervencij v izbranem podjetju oziroma do čim celovitejše analize njihovih učinkov na proučevane konstrukte (percepcija lastne ustvarjalnosti, ustvarjalna samoučinkovitost, samospoštovanje, razpoloženjska in čustvena stanja, klima za psihološko varnost), kot je tudi predstavljeno v knjigi.
Mehka vezava; 159 strani; slovenski jezik; leto izida: 2017
založba: Kulturni center Maribor
(ISBN: 9789617030204 )
v kosarico cena za vas: 29,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Stroški dostave so pavšalni in znašajo 3,50 EUR na posamezno naročilo. Pri naročilu nad 30,00 EUR vam stroške dostave krijemo mi.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2018 // Ko knjiga pride k vam