najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
220
Dramske igre
12
Družboslovje & Humanistika
485
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
150
Energetika
3
Glasba
151
Gospodarstvo
16
Humor
2
Katalogi razstav
131
Knjiga za darilo
31
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
322
Komunikacija
7
Kriminologija
3
Leposlovje, književnost
380
Management in posel
11
Moda
1
Monografija
98
Naravoslovje
73
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
402
Računalništvo & Informatika, Internet
46
Revije
183
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
92
Slikarstvo
15
Teologija
26
UČBENIKI
31
Umetnosti, Zabava, Šport
209
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
44
Zborniki
37
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Pisanje za odnose z javnostmi : temeljni žanri
Pisanje za odnose z javnostmi : temeljni žanri / Monika kalin Golob, Nada Serajnik Sraka, Dejan Verčič
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
Pisanje je ena od primarnih tehnik odnosov z javnostmi, hkrati pa tudi ena temeljnih veščin in kompetenc za opravljanje poklica odnosov z javnostmi. Kompetenten pisec v odnosih z javnostmi ni samo tisti, ki zna dobro z jezikom ter pozna pravila in norme pisanja, temveč mora znati pisati za različne namene, mnoge javnosti in številne medije.
Monografija ‘Pisanje za odnose z javnostmi: Temeljni žanri’ je prvo teoretsko delo, ki se posveča doslej prezrti temi pisanja za odnose z javnostmi. V prvem delu se avtorji posvečajo razlagi odnosov z javnostmi in številnih sprememb, ki jih prinaša digitalizacija. V drugem delu obravnavajo jezikovne in stilne vidike besedil v odnosih z javnostmi. V tretjem delu se osredotočajo na najbolj uporabljene besedilne vrste, ki jih praktiki uporabljajo v komuniciranju z množičnimi mediji in v poslovno-uradovalnih praksah. V knjigo so uvrščene analize tipičnih žanrov odnosov z mediji (sporočilo za javnost, popravek, demanti) in žanri, ki si jih deli več področij (dopis, vabilo); pri nekaterih so že predstavljene razlika med tradicionalnimi oblikami in digitalnimi novostmi. Analiza je predstavljena kot zapis prevladujočega modela v trenutni praksi odnosov z javnostmi, navedene pa so tudi izjeme bodisi kot opozorilo bodisi kot razvojni vidik morebitne nove zgradbe. Ugotovitvam analize sledi vpogled v rabo besedil iz slovenske prakse ter priporočila za pisanje.
Trda vezava; 144 strani; slovenski jezik; leto izida: 2018
založba: Fakulteta za družbene vede
(ISBN: 9789612358549 )
v kosarico redna cena: 20,00 €
cena za vas: 18,00 €
vaš prihranek: 2,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2020 // Ko knjiga pride k vam