najdi:

 
Oddelki
1
CD, DVD, LP
219
Dramske igre
13
Družboslovje & Humanistika
461
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
148
Energetika
3
Glasba
152
Gospodarstvo
16
Humor
2
Katalogi razstav
132
Knjiga za darilo
31
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
322
Komunikacija
7
Kriminologija
3
Leposlovje, književnost
371
Management in posel
10
Moda
1
Monografija
99
Naravoslovje
69
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
389
Računalništvo & Informatika, Internet
46
Revije
187
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
94
Slikarstvo
16
Teologija
24
UČBENIKI
31
Umetnosti, Zabava, Šport
208
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
41
Zborniki
38
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Volilno leto
Volilno leto / Uredila: Alenka Krašovec in Tomaž Deželan
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
V knjigi je pozornost usmerjena na volilno leto, v katerem so zajete tako predsedniške volitve s konca leta 2017 kot parlamentarne volitve iz sredine leta 2018. V prvem poglavju Danica Fink Hafner v analizi daljše časovne perspective analizira destabilizacijo slovenskega strankarskega sistema in vpliv različnih dejavnikov (evropeizacije, mednarodne finančne in ekonomske krize, značilnosti novih političnih strank in krize tranzicijske politične generacije) na destabilizacijo strankarskega sistema ter postavi primer Slovenije v širši mednarodni kontekst.
Alenka Krašovec in Živa Broder analizirata značilnosti volivcev uspešnih novih strank v Sloveniji po letu 2010, pri čemer se osredotočita na vprašanje, ali so nove stranke volivce našle zlasti med tistimi, izrazito razočaranimi nad delovanjem sistema oziroma demokracije in/ali kritičnimi do njunega delovanja, ali pa so mogoče uspele mobilizirati dotedanje nevolivce. V tretjem poglavju Meta Novak raziskuje, kako volilna kampanja vpliva na politično izražanje volivcev. Pri tem na eni strani poseben poudarek nameni razlikam v izražanju političnega mnenja ljudi v času uradne volilne kampanje in v času zunaj nje, na drugi strani pa se posveti vplivu kampanje na izražanje političnega mnenja posamezne družbene skupine glede na spol, starost in stopnjo izobrazbe. Tudi Tomaž Deželan in Miha Matjašič se v pomembni meri ukvarjata z obdobjem volilne kampanje, saj analizirata strankarske in volilne programe slovenskih strank v obdobju 1990–2019. Tina Kogovšek in Alenka Krašovec opravita eksploratorno analizo neveljavnih glasovnic na volitvah predsednika Republike Slovenije v letu 2017. Tanja Oblak Črnič in Elena Nacevska se pri analizi volitev osredotočita na dve družbeni skupini, in sicer mlade ter ženske. Tanja Oblak Črnič se sprašuje, kakšni državljani so mladi danes, kako politično delujejo in na kakšen način se opredeljujejo do političnih tem. Elena Nacevska se v analizi predsedniških volitev osredotoči na analizo samoprezentacije kandidatk prek digitalnih medijev, zlasti Facebooka, v času volilne kampanje.
Trda vezava; 223 strani; slovenski jezik; leto izida: 2020
založba: Fakulteta za družbene vede
(ISBN: 9789612358662 )
v kosarico cena za vas: 10,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2020 // Ko knjiga pride k vam