najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
220
Dramske igre
12
Družboslovje & Humanistika
485
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
150
Energetika
3
Glasba
151
Gospodarstvo
16
Humor
2
Katalogi razstav
131
Knjiga za darilo
31
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
322
Komunikacija
7
Kriminologija
3
Leposlovje, književnost
380
Management in posel
11
Moda
1
Monografija
98
Naravoslovje
73
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
402
Računalništvo & Informatika, Internet
46
Revije
183
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
92
Slikarstvo
15
Teologija
26
UČBENIKI
31
Umetnosti, Zabava, Šport
209
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
44
Zborniki
37
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Odnosi z javnostmi
Odnosi z javnostmi / Ana Tkalac Verčič
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
Avtorica v knjigi podrobno predstavi teoretske pojme in koncepte odnosov z javnostmi, ob njih pa nas spoznava s ključnimi teoretskimi in praktičnimi poudarki na najbolj tipičnih področjih prakse – v odnosih z mediji, z internimi javnostmi, s potrošniki, z lokalnimi skupnostmi, v kriznih situacijah, v spletnem komuniciranju. Ob predstavitvi teoretičnih konceptov gre posebej opozoriti na praktični del, v katerem so nazorno predstavljeni uspešni primeri iz organizacijske prakse z različnih področij dela ter pogovori z uveljavljenimi slovenskimi strokovnjaki za odnose z javnostmi, ki lepo ponazarjajo razvoj, zahteve in posebnosti slovenske prakse. Knjiga je odlična podlaga za visokošolski študij odnosov z javnostmi, obenem pa zaradi praktičnih primerov in nasvetov nepogrešljiv vodnik tudi za praktike odnosov z javnostmi.
Ana Tkalac Verčič je redna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Zagrebu. Na katedri za trženja predava več komunikacijskih predmetov (Trženjsko upravljanje, Integrirano tržno komuniciranje, Odnosi z javnostmi, Oglaševanje in druge) na dodiplomski, podiplomski in doktorski ravni. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih objav; soavtorica in urednica nekaj knjig s področja trženja, odnosov z javnostmi in metodologije znanstvenega raziskovanja. Je članica uredništva mednarodnih znanstvenih revij Public Relations Review, Journal of Public Relations Research in International Journal of Strategic Communication. Od leta 2017 je predsednica Hrvaškega društva za odnose z javnostmi (HUOJ).
Trda vezava; 460 strani; slovenski jezik; leto izida: 2020
založba: Fakulteta za družbene vede
(ISBN: 9789612359102 )
v kosarico cena za vas: 44,90 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2020 // Ko knjiga pride k vam