najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
226
Družboslovje & Humanistika
412
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
137
Energetika
2
Glasba
122
Gospodarstvo
13
Katalogi razstav
79
Knjiga za darilo
41
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
300
Koledarji
1
Komunikacija
9
Leposlovje, književnost
402
Management in posel
 
Moda
1
Monografija
41
Naravoslovje
78
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
436
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
111
Satira, humoreska
10
Slikanice, pobarvanke
78
Slikarstvo
13
Teologija
14
UČBENIKI
26
Umetnosti, Zabava, Šport
213
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
55
Zborniki
24
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga Razpotja in prelomi : spremembe na področju menedžmenta človeških virov v Sloveniji
Razpotja in prelomi : spremembe na področju menedžmenta človeških virov v Sloveniji / Andrej Kohont in Miroslav Stanojević (ur.)
Knjiga ponuja vpogled v delovanje organizacij na področju menedžmenta človeških virov v predkrizni in pokrizni perspektivi. Na temelju podatkov, ki so nam jih posredovali anketiranci – menedžerji človeških virov, ter poskusa uveljavitve širšega (zgodovinskega) pristopa, ki povezuje nacionalne sisteme zaposlitvenih razmerij (in znotraj teh menedžmenta človeških virov) s spreminjajočimi se ekonomskimi, socialnimi in političnimi konteksti, smo si zastavili naslednja osnovna vprašanja: kako so se zaostrene ekonomske in širše družbene razmere odrazile na področju menedžmenta človeških virov v organizacijah; na katerih področjih menedžmenta človeških virov in na kak način so se zaradi omenjenih kontekstualnih sprememb zgodile največje spremembe.
v kosarico redna cena: 23,00 €
vaš prihranek: 2,30 €
cena za vas:
20,70 €
 
knjiga Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci
Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci / Steven Van Belleghem / prevod: Marjan Novak
V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.
v kosarico redna cena: 19,00 €
vaš prihranek: 1,90 €
cena za vas:
17,10 €
 
knjiga Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende
Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende / Martin Lindstrom / Prevod: Zoran Leban Trojar
Martina Lindstroma najemoajo vodilne svetovne blagovne znamke, da jim pomaga odkriti, kateri dejavniki dejansko vodijo njihove potrošnike. Martin Lindstrom 300 noči na leto preživi v tujih domovih in pazljivo opazuje najmanjše podrobnosti človeških življenj. Spoznava želje in hrepenenja, tudi tista, ki se jih ljudje ne zavedajo, predvsem pa išče namige za nove izdelke ali storitve, ki bi se prodajali v milijonih dolarjev.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga Skrivnosti uspešne prodaje : razumevanje kupcev, samozaupanje, iskanje prodajnih priložnosti, prodajni proces in vodenje za uspešno prodajo po meri poslovnih kupcev
Skrivnosti uspešne prodaje : razumevanje kupcev, samozaupanje, iskanje prodajnih priložnosti, prodajni proces in vodenje za uspešno prodajo po meri poslovnih kupcev / Habbe Jure (avtor), Pivk Mateja (ilustrator)
Priročnik Skrivnosti uspešne prodaje ni čudežno zdravilo za vse težave v prodaji, vendar pa vam lahko hitro in preprosto pomaga: 
  • bolje razumeti poslovne kupce, 
  • lažje in hitreje pridobivati prodajne priložnosti, 
  • oblikovati prodajni proces, s katerimi boste pridobili več naročil, 
  • uspešno zaključiti prodajo, 
  • izboljšati osebno uspešnost ali učinkovitost vodenja prodaje.
v kosarico redna cena: 39,90 €
vaš prihranek: 3,99 €
cena za vas:
35,91 €
 
knjiga BREZ FRENDOV NI BRENDOV
BREZ FRENDOV NI BRENDOV / Mitja Tuškej
Z veseljem vas obveščamo, da je Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media) v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga UMETNOST JASNIH MISLI
UMETNOST JASNIH MISLI / Rolf Dobelli
52 miselnih napak, ki jih prepustite drugim
Rolf Dobelli, letnik 1966, je študiral na univerzi St. Gallen v Švici (MBA in doktorat iz lozoje). Potem, ko je kot direktor vodil vec hčerinskih podjetij v skupini Swissair, je z nekaj prijatelji ustanovil podjetje getAbstract. Živel je v HongKongu, Avstraliji, Angliji in ZDA. Je ustanovitelj in skrbnik ZURICH.MINDS, združenja vodilnih svetovnih strokovnjakov s področja znanosti, kulture in gospodarstva.
v kosarico redna cena: 19,90 €
vaš prihranek: 1,99 €
cena za vas:
17,91 €
 
knjiga VEDENJE PORABNIKOV
VEDENJE PORABNIKOV / Tina Vukasović
Celovit pristop k raziskovanju vedenja porabnikov
Celovit pristop k raziskovanju vedenja porabnikov.
v kosarico redna cena: 19,00 €
vaš prihranek: 1,90 €
cena za vas:
17,10 €
 
knjiga SODOBNI IZZIVI MANAGEMENTA ČLOVEŠKIV VIROV
SODOBNI IZZIVI MANAGEMENTA ČLOVEŠKIV VIROV / Uredil: Valerij Dermol
Namen monografije Sodobni izzivi managementa človeških virov je podati pregled stanja o razumevanju vloge managementa človeških virov v uspešnosti, učinkovitosti in družbeni odgovornosti organizacij. Cilji dela so (i) predstaviti rezultate slovenskih in tujih raziskav na področju sodobnih vprašanj managementa človeškiv virov, (ii) povezati sodobne znanstvene koncepte, s katerimi znanost razlaga vlogo človeških virov v organizaciji, (iii) podati usmeritve nadaljnega razvoja znanstvenega področja in (iv) predstaviti praktične implikacije sodobnih spoznanj na področju managementa človeških virov.
v kosarico redna cena: 30,00 €
vaš prihranek: 3,00 €
cena za vas:
27,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Stroški dostave so pavšalni in znašajo 3,50 EUR na posamezno naročilo. Pri naročilu nad 30,00 EUR vam stroške dostave krijemo mi.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2018 // Ko knjiga pride k vam