najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
222
Družboslovje & Humanistika
389
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
124
Energetika
1
Glasba
104
Gospodarstvo
10
Katalogi razstav
67
Knjiga za darilo
43
Knjige po znižanih cenah
16
Knjige za otroke in mladino
260
Koledarji
2
Komunikacija
8
Leposlovje, književnost
404
Management in posel
 
Moda
1
Monografija
30
Naravoslovje
81
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
453
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
92
Satira, humoreska
9
Slikanice, pobarvanke
59
Slikarstvo
12
Teologija
11
UČBENIKI
24
Umetnosti, Zabava, Šport
214
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
57
Zborniki
22
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci
Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci / Steven Van Belleghem / prevod: Marjan Novak
V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.
v kosarico   cena za vas:
19,00 €
 
knjiga Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende
Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende / Martin Lindstrom / Prevod: Zoran Leban Trojar
Martina Lindstroma najemoajo vodilne svetovne blagovne znamke, da jim pomaga odkriti, kateri dejavniki dejansko vodijo njihove potrošnike. Martin Lindstrom 300 noči na leto preživi v tujih domovih in pazljivo opazuje najmanjše podrobnosti človeških življenj. Spoznava želje in hrepenenja, tudi tista, ki se jih ljudje ne zavedajo, predvsem pa išče namige za nove izdelke ali storitve, ki bi se prodajali v milijonih dolarjev.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga Skrivnosti uspešne prodaje : razumevanje kupcev, samozaupanje, iskanje prodajnih priložnosti, prodajni proces in vodenje za uspešno prodajo po meri poslovnih kupcev
Skrivnosti uspešne prodaje : razumevanje kupcev, samozaupanje, iskanje prodajnih priložnosti, prodajni proces in vodenje za uspešno prodajo po meri poslovnih kupcev / Habbe Jure (avtor), Pivk Mateja (ilustrator)
Priročnik Skrivnosti uspešne prodaje ni čudežno zdravilo za vse težave v prodaji, vendar pa vam lahko hitro in preprosto pomaga: 
  • bolje razumeti poslovne kupce, 
  • lažje in hitreje pridobivati prodajne priložnosti, 
  • oblikovati prodajni proces, s katerimi boste pridobili več naročil, 
  • uspešno zaključiti prodajo, 
  • izboljšati osebno uspešnost ali učinkovitost vodenja prodaje.
v kosarico redna cena: 39,90 €
vaš prihranek: 3,99 €
cena za vas:
35,91 €
 
knjiga BREZ FRENDOV NI BRENDOV
BREZ FRENDOV NI BRENDOV / Mitja Tuškej
Z veseljem vas obveščamo, da je Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media) v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga UMETNOST JASNIH MISLI
UMETNOST JASNIH MISLI / Rolf Dobelli
52 miselnih napak, ki jih prepustite drugim
Rolf Dobelli, letnik 1966, je študiral na univerzi St. Gallen v Švici (MBA in doktorat iz lozoje). Potem, ko je kot direktor vodil vec hčerinskih podjetij v skupini Swissair, je z nekaj prijatelji ustanovil podjetje getAbstract. Živel je v HongKongu, Avstraliji, Angliji in ZDA. Je ustanovitelj in skrbnik ZURICH.MINDS, združenja vodilnih svetovnih strokovnjakov s področja znanosti, kulture in gospodarstva.
v kosarico redna cena: 19,90 €
vaš prihranek: 1,99 €
cena za vas:
17,91 €
 
knjiga VEDENJE PORABNIKOV
VEDENJE PORABNIKOV / Tina Vukasović
Celovit pristop k raziskovanju vedenja porabnikov
Celovit pristop k raziskovanju vedenja porabnikov.
v kosarico redna cena: 19,00 €
vaš prihranek: 1,90 €
cena za vas:
17,10 €
 
knjiga SODOBNI IZZIVI MANAGEMENTA ČLOVEŠKIV VIROV
SODOBNI IZZIVI MANAGEMENTA ČLOVEŠKIV VIROV / Uredil: Valerij Dermol
Namen monografije Sodobni izzivi managementa človeških virov je podati pregled stanja o razumevanju vloge managementa človeških virov v uspešnosti, učinkovitosti in družbeni odgovornosti organizacij. Cilji dela so (i) predstaviti rezultate slovenskih in tujih raziskav na področju sodobnih vprašanj managementa človeškiv virov, (ii) povezati sodobne znanstvene koncepte, s katerimi znanost razlaga vlogo človeških virov v organizaciji, (iii) podati usmeritve nadaljnega razvoja znanstvenega področja in (iv) predstaviti praktične implikacije sodobnih spoznanj na področju managementa človeških virov.
v kosarico redna cena: 30,00 €
vaš prihranek: 3,00 €
cena za vas:
27,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo poslali na navedeni naslov s kurirsko službo GLS. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Stroški dostave so pavšalni in znašajo 3,50 EUR na posamezno naročilo. Pri naročilu nad 30,00 EUR vam stroške dostave krijemo mi.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2017 // Ko knjiga pride k vam