
Oddelki |
 |
|
1 |
 |
CD, DVD, LP |
221 |
 |
Dramske igre |
14 |
 |
Družboslovje & Humanistika |
459 |
 |
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast |
134 |
 |
Energetika |
3 |
 |
Glasba |
155 |
 |
Gospodarstvo |
16 |
 |
Humor |
2 |
 |
Katalogi razstav |
134 |
 |
Knjiga za darilo |
25 |
 |
Knjige po znižanih cenah |
15 |
 |
Knjige za otroke in mladino |
325 |
 |
Komunikacija |
6 |
 |
Kriminologija |
5 |
 |
Leposlovje, književnost |
361 |
 |
Management in posel |
10 |
 |
Moda |
1 |
 |
Monografija |
98 |
 |
Naravoslovje |
62 |
 |
Obramboslovje |
1 |
 |
Otroške slikanice po 5 in 6 eur |
12 |
 |
Priročniki |
376 |
 |
Računalništvo & Informatika, Internet |
47 |
 |
Revije |
131 |
 |
Satira, humoreska |
11 |
 |
Slikanice, pobarvanke |
100 |
 |
Slikarstvo |
15 |
 |
Teologija |
25 |
 |
UČBENIKI |
33 |
 |
Umetnosti, Zabava, Šport |
205 |
 |
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija |
37 |
 |
Zborniki |
38 |
|
 |
  |
 |
Hokus pokus: Fokus
/ MitjaTuškej
|
Druga knjiga priznanega stratega tržnih znamk, ki vse svoje profesionalno življenje posveča preučevanju odnosov med znamkami in njihovimi uporabniki. Neprestano sprašuje, zakaj nekaj deluje in zakaj ne, ter neprestano obračanje podatkov in iskanje vzročno-posčedičnih povezav ga vodijo do zanimivih in mnogokrat tudi presenetljivih ugotovitev. Ugotavlja, da morajo znamke svojo zgodbo oblikovati in sporočati ciljnim potrošnikom bistveno bolj osredotočeno kot kadarkoli doslej. Prepričan je, da je danes v komunikacijah znamke učinkovito samo popolno osredotočanje na to, kar znamka dejansko pomeni, in na to, kdo so in kakšni so njeni najbolj zvesti porabniki. |
|
 |
redna cena:
30,00 € vaš prihranek:
3,00 €
|
cena za vas:
27,00 € |
|
|
 |
 |
  |
 |
Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende
/ Martin Lindstrom / Prevod: Zoran Leban Trojar
|
Martina Lindstroma najemoajo vodilne svetovne blagovne znamke, da jim pomaga odkriti, kateri dejavniki dejansko vodijo njihove potrošnike. Martin Lindstrom 300 noči na leto preživi v tujih domovih in pazljivo opazuje najmanjše podrobnosti človeških življenj. Spoznava želje in hrepenenja, tudi tista, ki se jih ljudje ne zavedajo, predvsem pa išče namige za nove izdelke ali storitve, ki bi se prodajali v milijonih dolarjev. |
|
 |
redna cena:
29,00 € vaš prihranek:
2,90 €
|
cena za vas:
26,10 € |
|
|
 |
|
Plačilo |
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega,
ki je za vas najbolj primeren. |
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu. |
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun
lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke. |
Dostava in osebni prevzem |
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo
po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2.
do 5. delovnih dneh po naročilu.
Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.
Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na
sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino. |
|