najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
222
Družboslovje & Humanistika
397
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
133
Energetika
1
Glasba
106
Gospodarstvo
12
Katalogi razstav
73
Knjiga za darilo
43
Knjige po znižanih cenah
16
Knjige za otroke in mladino
270
Koledarji
2
Komunikacija
8
Leposlovje, književnost
405
Management in posel
8
Moda
1
Monografija
33
Naravoslovje
80
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
452
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
97
Satira, humoreska
10
Slikanice, pobarvanke
63
Slikarstvo
12
Teologija
11
UČBENIKI
24
Umetnosti, Zabava, Šport
215
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
57
Zborniki
23
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci
Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci / Steven Van Belleghem / prevod: Marjan Novak
V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.
v kosarico   cena za vas:
19,00 €
 
knjiga Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende
Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende / Martin Lindstrom / Prevod: Zoran Leban Trojar
Martina Lindstroma najemoajo vodilne svetovne blagovne znamke, da jim pomaga odkriti, kateri dejavniki dejansko vodijo njihove potrošnike. Martin Lindstrom 300 noči na leto preživi v tujih domovih in pazljivo opazuje najmanjše podrobnosti človeških življenj. Spoznava želje in hrepenenja, tudi tista, ki se jih ljudje ne zavedajo, predvsem pa išče namige za nove izdelke ali storitve, ki bi se prodajali v milijonih dolarjev.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga KAKO NAJTI POLNOVREDNO DELO
KAKO NAJTI POLNOVREDNO DELO / Roman Krznaric
Knjiga raziskuje odnose med tekmovalnostjo, potrebo po denarju in statusu na eni strani ter početju nečesa smiselnega in skladnega z našimi znanji na drugi
v kosarico redna cena: 14,90 €
vaš prihranek: 1,49 €
cena za vas:
13,41 €
 
knjiga KAKO ZMANJŠATI DENARNE SKRBI
KAKO ZMANJŠATI DENARNE SKRBI / John Armstrong
Knjiga nam ponuja nov, presenetljivi vpogled in nas spodbuja, da preverimo svoja občutenja v zvezi z denarjem in jih na novo definiramo.
v kosarico redna cena: 14,90 €
vaš prihranek: 1,49 €
cena za vas:
13,41 €
 
knjiga KAKO ŠE DRUGAČE MISLITI O SEKSU
KAKO ŠE DRUGAČE MISLITI O SEKSU / Alain de Botton
Z veseljem vas obveščamo, o izdaji nove knjige Kako še drugače misliti o sexu. Knjiga v kateri avtor s prepričljivo poštenostjo opisuje in obenem ponuja resen razmislek o moderni sexualnosti.
v kosarico redna cena: 14,90 €
vaš prihranek: 1,49 €
cena za vas:
13,41 €
 
knjiga BREZ FRENDOV NI BRENDOV
BREZ FRENDOV NI BRENDOV / Mitja Tuškej
Z veseljem vas obveščamo, da je Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media) v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga NOVICE
NOVICE / Alain de Botton
Navodila za uporabo
Novice nas spremljajo na vsakem koraku, ves čas si želimo vedeti, kaj se dogaja - a kako to dejansko vpliva na naše počutje? Novice so v sodobni družbi zavzele prostor, ki ga je prej zasedla religija, pri čemer le redko razmišljamo o vplivu, ki jih imajo na nas.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga KRUH NA ZAGOVORU
KRUH NA ZAGOVORU / Dr. William Davies / Prevod: Irena Sbil
Pšrenica redi in škodi. Pa veste zakaj?
Knjiga Kruh na zagovoru je zagotovo provokativna, saj govori o tem, kako blagodejno izločitev pšenice in tako propagiranih polnozrnatih žitaric vpliva na naše zdravje, saj prinaša izboljšanje številnih zdravstvenih težav in bolezenskih simptomov.
v kosarico   cena za vas:
19,90 €
 
knjiga Iz mojih čevljev
Iz mojih čevljev / Arih, Igor
Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov
Igor Arih, lastnik komunikacijske agencije Arih, avtor in soavtor številnih nagrajenih oglaševalskih del v Sloveniji in tujini ter komunikacijski strateg zmage Zorana Jankoviča na nedavnih volitvah, je izdal svojo prvo knjigo. V svojem avtorskem delu Iz mojih čevljev,na 230-ih straneh preprosto in odkrito predstavi načine vodenja dinamičnih komunikacij, rezultate vodenja projektov za različne naročnike, kot tudi za lastne blagovne znamke, ki jih je ustvaril ali soustvaril (wannabesociety in Kokoshka).
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 20,00 €
cena za vas:
9,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Stroški dostave so pavšalni in znašajo 3,50 EUR na posamezno naročilo. Pri naročilu nad 30,00 EUR vam stroške dostave krijemo mi.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2017 // Ko knjiga pride k vam