najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
214
Dramske igre
7
Družboslovje & Humanistika
476
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
145
Energetika
3
Glasba
141
Gospodarstvo
16
Humor
2
Katalogi razstav
121
Knjiga za darilo
37
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
318
Koledarji
1
Komunikacija
9
Kriminologija
2
Leposlovje, književnost
395
Management in posel
9
Moda
1
Monografija
82
Naravoslovje
75
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
422
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
178
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
90
Slikarstvo
15
Teologija
22
UČBENIKI
28
Umetnosti, Zabava, Šport
212
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
51
Zborniki
35
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga Hokus pokus: Fokus
Hokus pokus: Fokus / MitjaTuškej
Druga knjiga priznanega stratega tržnih znamk, ki vse svoje profesionalno življenje posveča preučevanju odnosov med znamkami in njihovimi uporabniki. Neprestano sprašuje, zakaj nekaj deluje in zakaj ne, ter neprestano obračanje podatkov in iskanje vzročno-posčedičnih povezav ga vodijo do zanimivih in mnogokrat tudi presenetljivih ugotovitev. Ugotavlja, da morajo znamke svojo zgodbo oblikovati in sporočati ciljnim potrošnikom bistveno bolj osredotočeno kot kadarkoli doslej. Prepričan je, da je danes v komunikacijah znamke učinkovito samo popolno osredotočanje na to, kar znamka dejansko pomeni, in na to, kdo so in kakšni so njeni najbolj zvesti porabniki.
v kosarico   cena za vas:
30,00 €
 
knjiga Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci
Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci / Steven Van Belleghem / prevod: Marjan Novak
V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.
v kosarico redna cena: 19,00 €
vaš prihranek: 1,90 €
cena za vas:
17,10 €
 
knjiga Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende
Small data : drobne sledi, ki odkrivajo velike trende / Martin Lindstrom / Prevod: Zoran Leban Trojar
Martina Lindstroma najemoajo vodilne svetovne blagovne znamke, da jim pomaga odkriti, kateri dejavniki dejansko vodijo njihove potrošnike. Martin Lindstrom 300 noči na leto preživi v tujih domovih in pazljivo opazuje najmanjše podrobnosti človeških življenj. Spoznava želje in hrepenenja, tudi tista, ki se jih ljudje ne zavedajo, predvsem pa išče namige za nove izdelke ali storitve, ki bi se prodajali v milijonih dolarjev.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga KAKO NAJTI POLNOVREDNO DELO
KAKO NAJTI POLNOVREDNO DELO / Roman Krznaric
Knjiga raziskuje odnose med tekmovalnostjo, potrebo po denarju in statusu na eni strani ter početju nečesa smiselnega in skladnega z našimi znanji na drugi
v kosarico redna cena: 14,90 €
vaš prihranek: 1,49 €
cena za vas:
13,41 €
 
knjiga KAKO ZMANJŠATI DENARNE SKRBI
KAKO ZMANJŠATI DENARNE SKRBI / John Armstrong
Knjiga nam ponuja nov, presenetljivi vpogled in nas spodbuja, da preverimo svoja občutenja v zvezi z denarjem in jih na novo definiramo.
v kosarico redna cena: 14,90 €
vaš prihranek: 1,49 €
cena za vas:
13,41 €
 
knjiga KAKO ŠE DRUGAČE MISLITI O SEKSU
KAKO ŠE DRUGAČE MISLITI O SEKSU / Alain de Botton
Z veseljem vas obveščamo, o izdaji nove knjige Kako še drugače misliti o sexu. Knjiga v kateri avtor s prepričljivo poštenostjo opisuje in obenem ponuja resen razmislek o moderni sexualnosti.
v kosarico redna cena: 14,90 €
vaš prihranek: 1,49 €
cena za vas:
13,41 €
 
knjiga BREZ FRENDOV NI BRENDOV
BREZ FRENDOV NI BRENDOV / Mitja Tuškej
Z veseljem vas obveščamo, da je Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media) v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga NOVICE
NOVICE / Alain de Botton
Navodila za uporabo
Novice nas spremljajo na vsakem koraku, ves čas si želimo vedeti, kaj se dogaja - a kako to dejansko vpliva na naše počutje? Novice so v sodobni družbi zavzele prostor, ki ga je prej zasedla religija, pri čemer le redko razmišljamo o vplivu, ki jih imajo na nas.
v kosarico redna cena: 29,00 €
vaš prihranek: 2,90 €
cena za vas:
26,10 €
 
knjiga KRUH NA ZAGOVORU
KRUH NA ZAGOVORU / Dr. William Davies / Prevod: Irena Sbil
Pšrenica redi in škodi. Pa veste zakaj?
Knjiga Kruh na zagovoru je zagotovo provokativna, saj govori o tem, kako blagodejno izločitev pšenice in tako propagiranih polnozrnatih žitaric vpliva na naše zdravje, saj prinaša izboljšanje številnih zdravstvenih težav in bolezenskih simptomov.
v kosarico   cena za vas:
19,90 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2019 // Ko knjiga pride k vam