Jure Apih, ustanovitelj in prvi urednik Marketing magazina, o sebi pravi, da je »multipraktik pionir«. Kot je zapisano na ovitku knjige Sedmi premislek, je začel v marketingu in oglaševanju, ko tega pravzaprav še ni bilo. Ustanovil je prvo pravo oglaševalsko agencijo v bivši državi in skupaj s sodelavci osvojil vse nagrade, ki se jih je osvojiti dalo. Bil je pobudnik izgradnje slovenske marketinške infrastrukture, predsednik Društva za marketing Slovenije in soustanovitelj Slovenske oglaševalske zbornice. Z Marketing magazinom je organiziral slovenski oglaševalski festival in novoevropski kreativni festival Zlati boben, skupaj s partnerskimi festivali Azije, Evrope in Amerike pa Medcelinski oglaševalski pokal. Kot marketinški direktor, član in predsednik uprave Dela je skrbel za razvoj in tržno uspešnost te medijske hiše.

Svoje članke in kolumne je redno objavljal v Marketing magazinu, Delu, Sobotni prilogi, Magu, Nedelu in drugih.

show blocks helper

ODDELKI

PO CENI

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

DOSTAVA

Hitra dostava.