Mehka vezava
191 strani
Slovenski jezik

Leto izida: 2013
ISBN: 9789616388375

12,60 

MARKETING MUZEJEV

REDNA CENA:

14.00 €

VAŠ PRIHRANEK: 1,40 

VAŠA CENA

12.60 €

12,60 

99 na zalogi

DOBAVNI ROK:
1 - 3 DNI
Mehka vezava
191 strani
Slovenski jezik

Leto izida: 2013
ISBN: 9789616388375

Knjiga osvetljuje vprašanja, kaj je marketing in kaj pomeni v kontekstu javne ustanove, kakršna je muzej. V njej so obravnavana vprašanja sodobnih marketinških strategij in konceptov v muzejih.

Priročnik obravnava sodobno marketinško komuniciranje in uporabnost marketinške prakse kot temeljne muzejske dejavnosti, ki služi poslanstvu muzeja. Ponuja priporočila, kako naj se na te trende odzivajo muzeji in galerije v Sloveniji, kjer je po letu 1991 prišlo do precejšnjih sprememb in razvoja v pristopih k muzejskemu upravljanju. Muzejem se namrč priporoča, da gledajo na marketing kot na družbeni in upravljalski proces.

Dostava in osebni prevzem

Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 1. do 3. delovnih dneh po naročilu. Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 40,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 4,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije. Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom  na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno tudi s plačilnimi karticami.

PRIPOROČA
ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

DOSTAVA

Hitra dostava.