Naslov »Vihrave misli« je nekako zavajajoč. Bralec, ki bo odprl knjigo
in pričakoval presežek naivne fantazije in nepremišljeni optimizem, bo
presenečen. Apihova mnenja in komentarji so namreč primer neizprosne
zavezanosti resnici, disciplinirane uporabe informacije in argumenta ter
popolne miselne koherentnosti. Ne manjka tudi smisla za humor – prvih
petintrideset komentarjev vsebuje izraz »marketing« v prav vsakem od
naslovov. Poznavalcu marketinga, kar Jure Apih nedvomno je, najbrž ni
bilo težko povezati vsakovrstnih družbenih pojavov s pojmom trženja –
navsezadnje je Slovenija že postala vzorčni primer potrošniške družbe.
Vendar – in tu se humor konča – je vse, kar živimo, postalo marketing.
Seveda
pa Apihovi komentarji sežejo še globlje – v temeljna etična vprašanja
družbe našega časa in v pomembne razmisleke o tem, kaj je prav in kaj bi
lahko Slovence vodilo v prihodnost. Te misli so kot biseri posejane po
vseh Apihovih komentarjih. Ponekod so skoraj prikrite, spet drugje pa
izražene na način, ki že kar spominja na izhodišča za politični program.
Pozoren bralec bo lahko užival v obojem in se iz obojega tudi marsičesa
naučil. To je knjiga za odgovorne državljane. Pa tudi za vse
radovedne…….iz spremne besede h knjigi dr. Danila Türka