V 12 tematsko zaokroženih poglavjih knjiga med drugim
ponuja:
- sodobna, raziskovalno podprta spoznanja o
kompleksni naravi in medsebojni povezanosti učenja, poučevanja in oblikovanja
kurikuluma v visokošolskem izobraževanju. - razlage novih izrazov in konceptov, npr.
angažiranost študentov, učênost poučevanja, imaginativni kurikulum, pražni
pojmi, konstruktivna poravnava, optimiziranje učenja. - primere strategij in praks omogočanja ter
spodbujanja visokokakovostnega učenja študentov in razvijanja didaktične
kompetentnosti visokošolskih učiteljev.
Knjiga je namenjena visokošolskim učiteljem in sodelavcem,
ki bi radi bolje razumeli učenje svojih študentov in svoje poučevanje,
študentom in diplomantom, ki načrtujejo svojo profesionalno kariero kot
visokošolski učitelji, strokovnjakom na različnih področjih visokošolskega
izobraževanja ter vsem, ki so na tak ali drugačen način udeleženi v procesih
zagotavljanja in izboljševanja kakovosti v visokošolskem izobraževanju.
Dr. Slavko Cvetek je višji znanstveni sodelavec za področje
visokošolske didaktike na Fakulteti za zdravstvene vede Univerze v Mariboru.