Knjiga Vidno učenje za učitelje je korak naprej, saj te prelomne koncepte prinaša povsem novim javnostim. Napisana za učence ter bodoče in sedanje učitelje, pojasnjuje, kako uporabiti načela iz knjige Visible Learning v kateri koli učulnici kjer koli na svetu. Avtor ponuja jedrnate in uporabniku prijazne povzetke najuspešnejših intervencij ter praktične napotke, razčlenjene na posamezne korake, za uspešno uvedbo vidnega učenja in vidnega poučevanja v razrede.
Ta knjiga:
- povezuje največji raziskovalni projekt o strategijah poučevanja s praktično uvedbo oz. uporabo v razredih.
- upošteva in zagovarja vidike tako učiteljev kot učencev in vsebuje podrobne napotke, korak za korakom, vključno s pripravo učnih ur, interpretacijo učenja ter povratnimi informacijami med učnimi urami ter nadaljnimi postopki po zaključku le-teh,
- vsebuje kontrolne sezname, vaje, študije primerov in scenarije najboljših praks, ki prispevajo k izboljšanju učnih dosežkov,
- vključuje kontrolne sezname za celotne šole ter nasvete za vodje šol o tem, kako omogočiti in spodbujati vidno učenje v njihovih izobraževalnih ustanovah,
- zdaj vključuje dodatne metaanalize, tako da skupno število citiranih študij presega 900,
- celostno pokriva mnoga področja učenja, vkključno z motivacijo učencev, učnimi mačrti, metakognitivnimi strategijami, vedenjem, strategijami poučevanja ter vodenjem razreda.
Vidno učenje za učitelje je knjiga, ki jo mora prebrati vsak učenec, študent ali učitelj, ki si želi z dokazi utemeljenih odgovorov na vprašanje, kako maksimirati učne dosežke v naših šolah.