V ruskem kulturnem imaginariju imajo pionirski dosežki sovjetske kozmonavtike izjemen pomen, o čemer priča tudi ruska filmska produkcija. Knjiga Konstruktor, estetika in kozmonavt: Vesolje v sodobni ruski kinematografiji (2001-2017) je prva analiza vseh trinajstih postsovjetskih ruskih celovečercev, ki tematizirajo prve polete v vesolje in njihove posledice. Avtorico zanima predvsem estetski, potencialno univerzalni naboj filmske umetnosti oz. vprašanje, na kakšne načine obravnavani filmi preizprašujejo filozofski pomen prvih poletov v vesolje. Študija si prizadeva premostiti hladno vojno, tj. vzhodno-zahodno delitev, ki še vedno zaznamuje veliko analiz vesoljske dobe in kulturne produkcije, povezane z vesoljem. Delo vzpostavlja dialog med kulturnimi študijami vesolja, ki črpajo predvsem iz kulturne zgodovine, in drugimi teoretsko-umetniškimi projekti, ki prepoznavajo kulturno in nemara celo univerzalno pomenljivost prvih poletov v vesolje.