Mehka vezava
193 strani
slovenski jezik

Leto izida: 2017
ISBN: 9789619371091

17,10 

Ko digitalno postane človek : Transformacija odnosov s kupci

KATEGORIJA:

REDNA CENA:

19.00 €

VAŠ PRIHRANEK: 1,90 

VAŠA CENA

17.10 €

17,10 

99 na zalogi

DOBAVNI ROK:
1 - 3 DNI
Mehka vezava
193 strani
slovenski jezik

Leto izida: 2017
ISBN: 9789619371091

V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.

S številnimi globalnimi primeri organizacij, ki so uspešno preobrazile svoja razmerja s kupci, kot so Amazon, Toyota, ING, Coolblue, Nike in Starbucks, knjiga prikazuje, kako v digitalno strategijo vnesti čustva. Priročnik, ki združuje najpomembnejše premoženje podjetja – njegove ljudi in digitalne prednosti –, obravnava najnovejše teme s področja digitalnega marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje, kot so ustvarjanje izkušenj v več kanalih hkrati, množica podatkov in napovedna analitika, zaščita zasebnosti, sodelovanje s kupci, množicanje in še veliko več.

• pojasnjuje, kako korak za korakom razviti uspešno strategijo odnosov s kupci v digitalni dobi;

• pokaže, kako dodati čustveno plast v digitalne odnose, kar podjetjem omogoča, da tekmujejo z relevantnostjo in vrednostjo kot tudi z učinkovitostjo in ceno;

• bralcem omogoča, da preobrazijo odnose s kupci s ciljem boljšega poslovnega uspeha ter večje vpletenosti in zvestobe kupcev.

Steven Van Belleghem je uspešen podjetnik, profesor in predavatelj. Je mnenjski voditelj na področju transformacije odnosov s kupci in prihodnosti na kupca osredotočenega marketinga. Nekdanji izvršni partner belgijske tržnoraziskovalne in svetovalne družbe InSites Consulting je profesor na poslovni šoli Vlerick Leuven Gent in avtor knjig The Conversation Manager (Voditelj dialogov), ki je prevedena tudi v slovenščino, in The Conversation Company (Podjetje dialoga).

Dostava in osebni prevzem

Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 1. do 3. delovnih dneh po oddanem naročilu (na zalogi) oz. 2. do 5. delovnih dneh (na zalogi pri dobavitelju). Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 40,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 4,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije. Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom  na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno tudi s plačilnimi karticami.

PRIPOROČA
ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

DOSTAVA

Hitra dostava.