Takšen vpogled jim morda lahko dvojno koristi: da ohraniijo samozavest in samozaupanje, četudi ne najdejo ustrezne zaposlitve ali so zaposleni v t. i. prekernih službah, ker bodo bolje razumeli zapletenost dejavnikov, ki določajo njihov položaj. Pa tudi, da morda ocenijo lastne izobrazbene in socialne primanjkljaje, ki jih ovirajo pri iskanju boljše zaposlitve.
V središču proučevanja so prehodi mladih (diplomantov) iz izobraževanja v zaposlitev, in to na dveh ravneh: evropski in slovenski.
Pred sabo imamo znanstveno monografijo, ki je zelo dobro zasnovana tako teoretično kot tudi empirično. Njen glavni cilj ni, da bralcem ponudi navodila, kako naj iščejo zaposlitev, temveč je branje za tiste, ki si želijo "dobiti natančnejši vpogled v sodobno dogajanje, zaradi katerega so se izobraževali. Namen pričujoče monografske študije je razkriti delovanje nekaterih skrbno izbranih dejavnikov in akterjev, ki vplivajo na zaposlovanje mladih diplomantov, se pravi na njihov prehod iz izobraževanja v zaposlitev, ki ga avtorica razume kot svojevrstno "križišče", na katerem se srečajo dejavniki in akterji, ki določajo ali, kdaj ter ali pa sploh bo zaposlitev diplomantov uspešna.