Če povzamem, smo dobili skupaj vpogled v osebnosti in delovanje 244 slovenskih likovnih umetnikov; tistih, ki jim atelje še vedno pomeni osnovni delovni prostor, brez katerega navkljub razvoju in prodoru novih tehnologij v vizualno umetnost ne morejo eksistirati v svojem delovanju. Ali pač- kar nekaj jih namreč ugotavlja, da obstojijo tudi alternativni prostori, kjer lahko delujejo občasno in se v njih s svojimi nastopi tudi predstavijo.
Nagovor Tihomirja Pinterja, da ujame v svoj objektiv izbrane portretne situacije, pri čemer njegov objektiv ni bil nikoli na poziciji skrite kamere, temveč ustvarja možnosti za odkrit, neposreden vpogled v umetnika, ki se je otresel nelagodnosti fotografskega zasledovalca, se je z leti obogatil:odprl je nove razsežnosti , kot so prepoznavni plani oziroma plani spominjanja in tako imenovani pomenski plani, ki so tudi bogatega vsebinskega značaja.
Naj dodam, da je sodobni čas komuniciranje, oblikovanje pogovora, ki ga omogoča hitra elektronska tehnologija, vsebinsko obogatilo umetnikovo razmišljanje, odprlo njegovo izražanje v večkrat izjemno široke razsežnosti, ki niso izključno osebne, zgolj čustveno obarvane, temveč poglobljene, odprte v razčiščevanje teoretičnih izhodišč. Predvsem pa so pogovori oziroma odgovori bistveno bolj natančni, saj jih portretiranec-umetnik sam sproti preverja.