Jure Apih, oefovski ilegalček, prvoborec slovenskega oglaševanja, petelin, ki je prezgodaj zapel, odstavljeni predsednik uprave Dela in izvršni direktor medcelinskega oglaševalskega pokala je priznal!
Snubljenje je vabilo na ljubljenje. Naj se obljuba s sanjami sreča. Vendar ne snubimo le neveste in ljubice. V svoj prav bi povabili tudi kupce, sodelavce, bralce, volivce. V naših sanjah je prostor za vse. Verbung pravijo Nemci, ko imajo v mislih reklamo, mi pa snubljenje. Vendar vrbujemo, ko prepričujemo sovražnega vohuna, da bi delal tudi za nas, ali ko tujega športnika vabimo v naš klub.
Življenje je pravzaprav eno samo prepričevanje, en sam oglas.
Nekje na obrobju literarne scene, mimo velikih založb in brez državnih denarcev izhajajo v samizdatu knjige, v katerih Jure Apih obračunava s seboj in s časom, ki odteka. Rdečega mlina blues, Predigra, Nebesa in najnovejša Knjiga o snubljenu odpirajo vsaj toliko novih vprašanj kor presenetljivih resnic.
Iz medijev:
- Knjiga o snubljenju, ocena knjige: Bukla, september (št. 175)