Naslov »Vihrave misli« je nekako zavajajoč. Bralec, ki bo odprl knjigo in pričakoval presežek naivne fantazije in nepremišljeni optimizem, bo presenečen. Apihova mnenja in komentarji so namreč primer neizprosne zavezanosti resnici, disciplinirane uporabe informacije in argumenta ter popolne miselne koherentnosti. Ne manjka tudi smisla za humor – prvih petintrideset komentarjev vsebuje izraz »marketing« v prav vsakem od naslovov. Poznavalcu marketinga, kar Jure Apih nedvomno je, najbrž ni bilo težko povezati vsakovrstnih družbenih pojavov s pojmom trženja – navsezadnje je Slovenija že postala vzorčni primer potrošniške družbe. Vendar – in tu se humor konča – je vse, kar živimo, postalo marketing.
Seveda pa Apihovi komentarji sežejo še globlje – v temeljna etična vprašanja družbe našega časa in v pomembne razmisleke o tem, kaj je prav in kaj bi lahko Slovence vodilo v prihodnost. Te misli so kot biseri posejane po vseh Apihovih komentarjih. Ponekod so skoraj prikrite, spet drugje pa izražene na način, ki že kar spominja na izhodišča za politični program. Pozoren bralec bo lahko užival v obojem in se iz obojega tudi marsičesa naučil. To je knjiga za odgovorne državljane. Pa tudi za vse radovedne.
(Iz spremne besede h knjigi dr. Danila Türka)