V tem primeru se cilji navezujejo na vlogo števila nič: število nič kot moč prazne množice, kot nevtralni element za seštevanje in odštevanje, kot število, ki je manjše od vseh naravnih števil ter kot števka v zapisu mestne vrednosti.
Otrok se ob branju zgodbe sreča z vsemi naštetimi vidiki, vendar na zelo spontan in nevsiljiv način, preko življenjskih situacij, v katerih glavna protagonistka Anička doživlja vedno nova razočaranja, saj jo drugi obravnavajo kot število brez vrednosti. Nazadnje vendarle odkrije, da ni brez vrednosti, saj združena s svojimi prijateljicami, ki predstavljajo števila 1, 3 in 7 odigra pomembno vlogo pri povečanju vrednosti števila. Poleg matematične funkcije, ki se postopno razkriva skozi zgodbo, je zato potrebno poudariti tudi vzgojno funkcijo zgodbe in ozaveščanje o tem, da je vsak posameznik pomemben in prispeva svoj delež k skupnosti.
Pri nastanku slikanice so sodelovale avtorice, urednice in ilustratorke. Gre za slikanico, ki otroka preko zgodbe vodi v svet matematike. Je didaktični pripomoček, s pomočjo katerega realiziramo določene matematične cilje. V primeru slikanice je to koncept števila nič.