Jure Apih, ustanovitelj in prvi urednik Marketing magazina, o sebi
pravi, da je »multipraktik pionir«. Kot je zapisano na ovitku knjige Sedmi premislek,
je začel v marketingu in oglaševanju, ko tega pravzaprav še ni bilo.
Ustanovil je prvo pravo oglaševalsko agencijo v bivši državi in skupaj s
sodelavci osvojil vse nagrade, ki se jih je osvojiti dalo. Bil je
pobudnik izgradnje slovenske marketinške infrastrukture, predsednik
Društva za marketing Slovenije in soustanovitelj Slovenske oglaševalske
zbornice. Z Marketing magazinom je organiziral slovenski oglaševalski
festival in novoevropski kreativni festival Zlati boben, skupaj s
partnerskimi festivali Azije, Evrope in Amerike pa Medcelinski
oglaševalski pokal. Kot marketinški direktor, član in predsednik uprave
Dela je skrbel za razvoj in tržno uspešnost te medijske hiše.
Svoje članke in kolumne je redno objavljal v Marketing magazinu, Delu,
Sobotni prilogi, Magu, Nedelu in drugih. Izbor najodmevnejših prispevkov
je objavil v knjigah Oglašanja v A duru in Papirnati boben, ki se jima je zdaj pridružila še najnovejša knjiga Sedmi premislek.
V kratkih besedilih razmišlja o aktualnih vprašanjih, kot so, ali
dajete pri nakupovanju prednost slovenskim izdelkom, ali bomo čez nekaj
let še pili Union in Laško, ali verjamete teorijam zarot, kaj preostane
Sloveniji, da si poveča ugled v svetu, in kaj bi morala Slovenija
storiti za omilitev begunske krize.