Pesmi in misli se v zbirki medsebojno prežemajo.
Pesem »«ROJSTVO V ŽENSKI« ( Ženska je samota,/samota je tišina./ V tišini rastejo in se spreminjajo stvari./ je pravzaprav misel— oziroma zapis (kot avtor označuje misli). Zapis »UŽITEK« pa bi lahko obratno uvrstili med pesmi: (UŽITEK/ človeka popolnoma osredotoči nase/ in odtrga od zunanjega sveta./Je plamen, v katerem se smodijo misli./Zato se tudi širi od njega vonj po zažganem./Je trn, ki nam ga potegne iz telesa smrt./Zato je obraz umrlega drugačen./) Pesem »ŽENSKA« bi bila spet lahko zapis: »ŽENSKA« ( Ženska je pozaba,/ ker je zanjo življenje ljubezen — /sen,/v katerega te začara — / da te iztrga./)
Zbirka — avtorjev življenjski opus — obsega vse čustvene odtenke in raze spoznanj, ki nam jih vtisnejo in vrežejo v obraz doživetja in starost. Za pokušino ena pesem in en zapis. Pesem »PRETEKLOST« (Preteklost je morje./ Odsotna gladina,/ki pušča vetru, da jo mrši —/dokler iznenada ne plane v nebo/ in trešči/ ob mokro lesketajočo, kakor britev ostro, črno čer srca,/ da kot razprta perutnica/ brizgne v mlečnih penah/ skozi vse telo./ Zapis » (ČIM DLJE HODIŠ V TEMO«/ v večjo temo hodiš./ To je namreč zakon: če sprašuješ, ne ljubiš./)
Zbirka — avtorjev življenjski opus — obsega vse čustvene odtenke in raze spoznanj, ki nam jih vtisnejo in vrežejo v obraz doživetja in starost. Za pokušino ena pesem in en zapis. Pesem »PRETEKLOST« (Preteklost je morje./ Odsotna gladina,/ki pušča vetru, da jo mrši —/dokler iznenada ne plane v nebo/ in trešči/ ob mokro lesketajočo, kakor britev ostro, črno čer srca,/ da kot razprta perutnica/ brizgne v mlečnih penah/ skozi vse telo./ Zapis » (ČIM DLJE HODIŠ V TEMO«/ v večjo temo hodiš./ To je namreč zakon: če sprašuješ, ne ljubiš./)