V drugi pesniški zbirki, Cables to Rage, ki je izšla leta 1970, bralec/bralka že prepozna poetični odraz njene homoseksualnosti. Pozitivne kritike so jo spodbudile, da je napisala tretjo zbirko From a Land Where Other People Live (1973). Lorde v le-tej izraža kritiko nasilja na kritičnih mestih dežel tretjega sveta, kot tudi v bližnji okolici, od Mozambika in Hanoja do Wattsa in New Yorka. Mnogi kritiki trdijo, da je četrta zbirka New York Head Shop and Museum (1974) njen najbolj kompleksen in oster dosežek. Svoj bes izraža s sarkazmom, kar se izkaže za močnejše orožje kot sam protest ali goli bes. Leta 1976 založniška hiša Norton objavi zbirko Coal. Lorde pokaže zdaj svojo spretnost z metaforo, kot tudi z zgoščenostjo in nadzorom svojega jezika. Norton izda tudi naslednjo zbirko The Black Unicorn (1978). V teh pesmih se Lorde vrne do svojih afriških korenin z uporabo jorubske mitologije. Tej sta sledili še Chosen Poems: Old and New (1982) in Our Dead Behind Us (1986).
Kot strastna aktivistka je pustila neverjetno močan pečat na moderno feministično gibanje. Bila je so-ustanoviteljica feminističnega gibanja Kitchen Table: Women of Color Press, ki se zavzema za nebelopolte lezbične pesnice in pisateljice. Nobena druga ameriška pesnica ali pisateljica ni izrazila trojnega tveganja, biti temnopolta, biti ženska, biti lezbijka, s tolikšno globino in širino kot je to storila prav Audre Lorde. Umrla je leta 1992 zaradi raka.
Kristina Kočan, pesnica in prevajalka ter Samo Šalamon, glasbenik in prevajalec sta kot prevajalski tim leta 2006 prevedla antologijo afriško-ameriške poezije Govoreči boben.