Uredniki in avtorji:
- Dr., dr. Matjaž Mulej, zaslužni profesor, upokojenec Univerze v Maribor in vodja raziskovanja v IRDO – Inštitutu za razvoj družbene odgovornosti;
- Dr. Martina Rauter, univerzitetna diplomirana komunikologinja, magistrica sociologije – socialne ekologije, doktorica socioloških znanosti;
- Mag. Anita Hrast, direktorica IRDO – Inštitut za razvoj družbene odgovornosti.
Ostali soavtorji (po abecednem redu):
Krisztina Egediné Szécsi, Zsaklin Farkas Ludvigné, Beate Fuchs, Veronika Gruden Bole, Maria Hartyanyi, Đulijana Juričić, Andrej Kirn, Borut Likar, Richard Messnarz, Nastja Mulej, Michaela Puntrigam-Šimić, Petra Radujko, Sonja Stepančič, Vesna V. Godina, Janja Zupančič.
***
“S predstavitvijo izvirnih teoretičnih spoznanj, zanimivih izidov iz empiričnih raziskav ter privlačnih praktičnih primerov na področju odgovornosti do družbe v vzgoji in izobraževanju, je bralcem omogočen vpogled v bogato zakladnico najnovejših znanj in veščin ter koristnih predlogov za izboljšanje.” – prof. dr. Mirko Markič
“Knjiga je tretji del trilogije, ki se osredotoča na dejstvo, da so sprejeti dokumenti o družbeni odgovornosti dobra osnova za družbeno odgovorno družbo in njeno družbeno odgovorno ravnanje, katere razvoj se začne pri pri vzgoji in izobraževanju vsakega posameznika, iz sebičnih razlogov preživetja naše civilizacije. To so izhodiščne okoliščine, ki jih avtorji upoštevajo kot globalni okvir iz katerega izhajajo. […] Za ponazoritev povezanosti izobraževalnega sistema avtorji prikazujejo tudi primer pomena vrednot ustvarjalnosti (in posledično inovativnosti), ki lahko preko uveljavitve v praksi ključno pripomore(ta) k potrebnim spremembam za bolj družbeno odgovorno družbo.” – doc. dr. Tjaša Štrukelj