Prav tako avtorja obravnavata načine vključitve potreb gibalno oviranih oseb v turistično politiko, načrtovanje in razvoj. Med glavnimi zaključki v knjigi najdemo ugotovitev, da je standardnih alotmajskih turistov vedno manj in da je turistična ponudba vedno bolj personalizirana. Knjiga, je nastala tako za potrebe akedemske kot tudi poslovne sfere. Delodajalcem je lahko vodilo, kot pripomoček pri vzpostavljanju šponudbe za ljudi s posebnimoi potrebami. Študentom pa lahko knjiga služi kot uporabno gradivo pri študiju. V monografiji poleg teoretičnega dela najdemo tudi bogat nabor primerov dobrih praks v tujini z osemnajstimi predstavljenimi primeri in sedem raziskav o dostopnem turizmu, ki so bile v zadnjem času opravljene v Sloveniji. Zadnji del knjige se ukvarja z vprašanjem, kako do strategije dostopnega turizma v Sloveniji in pri tem obdelata metodologijo napovedovanja, glavne potenciale slovenskega turizma, cilje akcijskega načrta, predstavita razvojno strategijo Slovenije na področju turizma do leta 2035, strategijo trženja in poslovni model slovenskega dostopnega turizma, kar je pomemben prispevek monografije k stroki. Aktualnost knjige se kaže v tem da vključuje tudi vidik svetovnega in slovenskega turizma po COVID-19. V zaključku monografije so predlogi za izboljšanje dostopnega turizma z najpomembnejšimi teoretičnimi spoznanji ter najpomembnejšimi dosežki, kar kaže vključiti tako v izobraževanje kot v prakso. Monografijo zaključita z naborom izzivov za prihodnost.