POGLAVITNE ZNAČILNOSTI DELOVNIH ZVEZKOV ZA KEMIJO V OSNOVNI ŠOLI
▶ Na začetku vsakega vsebinskega sklopa je posebej izpisan učni cilj, ki ga
preverjajo naloge. Učni cilji so povzeti po operativnih ciljih novega učnega
načrta za kemijo.
▶ Znotraj vsakega vsebinskega sklopa si naloge sistematično sledijo glede na
vsebino in težavnost. Težje naloge so ob koncu posameznega vsebinskega
sklopa in so posebej označene. Te naloge so primerne za bolj motivirane učence,
ki imajo radi izzive.
▶ Na koncu vsakega poglavja je poseben sklop nalog »Preverim svoje znanje«,
v katerem so naloge točkovane in tako omogočajo izvedbo učinkovitega
preizkusa znanja pred ocenjevanjem.
▶ V vsakem delovnem zvezku je več kot 500 raznovrstnih nalog in vprašanj.
Veliko število raznovrstnih nalog omogoča učencem, da pridno gradijo in
utrjujejo svoje znanje. Nalog je vsekakor dovolj tudi za najbolj pridne učence.
▶ Naloge so raznovrstne težavnosti; od najbolj preprostih, ki zahtevajo le
enostavno reprodukcijo naučenega, do zahtevnejših, ki zahtevajo sintezo znanja.
▶ Veliko je vključenega slikovnega gradiva: skic, risb, modelov, diagramov.
Nekaj nalog je strukturiranih v preglednice, kar omogoča učinkovito utrjevanje
predelane snovi.
▶ Nekaj nalog vključuje tudi rešen primer, kar omogoča razumevanje in reševanje
tudi dijakom, ki slabše razumejo navodila nalog. Na koncu delovnega zvezka so
rešitve vseh nalog.