POGLAVITNE ZNAČILNOSTI UČBENIKOV ZA KEMIJO V OSNOVNI ŠOLI
▶ Učbenika sta popolnoma usklajena z novim učnim načrtom za kemijo.
Poglavja v učbenikih so v enakem zaporedju kot so teme oz. vsebinski
sklopi v novem učnem načrtu ter so razdeljena na večje število manjših
tematskih sklopov, ki jih učenci lahko predelajo v nekaj urah šolskega
dela.
▶ Vsebine, ki so v skladu z učnim načrtom opredeljene kot izbirna znanja,
so posebej označene.
▶ Na koncu vsakega poglavja je povzetek obravnavane snovi, ki mu sledi
večje število vprašanj za preverjanje in utrjevanje znanja.
▶ Na koncu učbenika je slovarček, s katerim si lahko učenci hitro
pomagajo pri razumevanju pojmov.
▶ Na vsaki strani so posebej navedeni ključni pojmi. Pomembni pojmi in
ugotovitve so predstavljeni v obliki vprašanj in odgovorov. Na zaključku
vsakega tematskega sklopa so izpisana bistvena spoznanja.
▶ Večina besedila je urejena v dveh stolpcih; v glavnem stolpcu je razloženo
bistvo obravnavane snovi, v stranskem stolpcu pa se nahajajo zanimivosti,
opombe in večina slikovnega gradiva. Besedilo je napisano v preprostem
in razumljivem jeziku, zahtevnejši pojmi pa so posebej pojasnjeni.
▶ Posebna pozornost je namenjena povezovanju kemije z vsakdanjim
življenjem. Velik poudarek je na vizualizaciji delcev. Mnoge snovi so
predstavljene s krogličnimi oz. kalotnimi modeli. Precej je fotografij in
drugega slikovnega gradiva.
NA VOLJO JE TUDI DELOVNI ZVEZEK.