Prelistaj nekaj strani iz knjige
Vezava: mehka
Jezik: slovenski
Število strani: 255
Velikost: 145 x 210 x 21 mm
Leto izida: 2023
ISBN: 9789612950415

25,00 

Komunikacijska odličnost: kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje

DOBAVNI ROK:
1 - 3 DNI
Vezava: mehka
Jezik: slovenski
Število strani: 255
Velikost: 145 x 210 x 21 mm
Leto izida: 2023
ISBN: 9789612950415

Pričujoča knjiga je prevod dela ‘Communication Excellence – How to develop, manage and lead exceptional communication’ (2017), ki so ga napisali mednarodno priznani znanstveniki na podlagi ogromne količine podatkov, ki so jih zbirali deset let. Namenjena je praktikom ter znanstvenikom, ki se ukvarjajo s komuniciranjem organizacij in ki si želijo izvedeti več o sodobnem strateškem komuniciranju ter kateri dejavniki prispevajo k boljši uspešnosti.

Avtorji knjige so profesorji Ralph Tench (Beckettova univerza Leeds v Veliki Britaniji), Dejan Verčič (Univerza v Ljubljani, Slovenija), Ansgar Zerfass (Univerza v Leipzigu, Nemčija), Ángeles Moreno (Univerza Rey Juan Carlos, Madrid, Španija) in Piet Verhoeven (Univerza v Amsterdamu, Nizozemska), napisali pa so jo na podlagi podatkov, ki so jih v desetih letih zbrali z anketiranjem več kot 21.000 praktikov na področju komuniciranja v šestinštiridesetih evropskih državah. Osnovni avtorski tekst doponjujejo študije primerov, ki so jih prispevali voditelji komuniciranja v odličnih organizacijah, med katerimi so Deutche Post DHL, Electrolux, KMPG, Mednarodni komite Rdečega križa, Porsche, Santander in druge.

Knjiga izhaja iz podatkov Evropskega komunikacijskega monitorja, ki je največja raziskava na področju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja na svetu. V Evropi se izvaja letno od 2007. leta, od 2014. pa jo dopolnjujeta dvoletni raziskavi v Latinski Ameriki in v azijsko-pacifiški regiji. Tako komunikacijski monitor trenutno pokriva osemdeset držav. Gre za skupen podvig znanstvenikov in praktikov, ki poteka v sodelovanju Evropskega združenja za poučevanje in raziskovanje odnosov z javnostmi (EUPRERA) in Evropskega združenja komunikacijskih direktorjev (EACD).

»Pričujoče delo izpostavlja tudi lasten model odličnosti za komunikacijsko prakso, ki temelji na raziskavi in samoocenjevanju z namenom identifikacije izjemnih oddelkov komuniciranja. Izvirni model tudi narekuje devet zapovedi odlične komunikacijske prakse in prinaša pomemben prispevek k razumevanju in ocenjevanju komunikacijskih procesov znotraj organizacij. Tako ob empiričnem preučevanju in ustreznih teoretskih podlagah v monografiji delo ponuja lasten model komunikacijske odličnosti, ki prispeva k področju komunikološke znanosti.« – izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, Univerza v Mariboru

»Monografija opredeli organizacijo, njeno strateško komuniciranje ter individualnega profesionalnega izvajalca v kompleksnem, na empiričnih podatkih slonečem in v reintepretiranih relevantnih teorijah utemeljenem modelu. Lastnosti komunikacijske odličnosti kot razvitega modela komuniciranja organizacij v družbenem okolju, vpetosti komuniciranja v organizacijah ter kompetence in naloge individualnega izvajanja funkcije komuniciranja avtorji predstavijo skozi devet trendov. Prvi trije trendi definirajo organizacije, ki so proaktivno vpete v lokalno in globalno okolje (so globalizirane, mediatizirane, refleksivne). Drugi trije trendi se nanašajo na vplivne oddelke strateškega komuniciranja, kar pomeni, da se nanašajo na način, kako so oddelki strateškega komuniciranja institucionalno vpeta v organizacijo na način, da dosega najboljše rezultate (so vpeti, upodatkovljeni, strategizirani). Zadnji trije trendi se nanašajo na različne vidike individualnega profesionalnega izvajanja vloge strateških komunikatorjev (so preudarni, povezani, zanesljivi).« – izr. prof. dr. Alenka Jelen, University of Stirling

Rokopis knjige so pregledali mnogi vodilni strokovnjaki na področju komunikacijskega menedžmenta in zapisali:

  • “Pronicljiv vodič, ki je poln uporabnih informacij za vse, ki smo ali želijo vstopiti v svet komuniciranja in ugleda. Obvezno branje.” – Nicola Green, Direktor za komuniciranje in ugled, Telefónica O2, Velika Britanija
  • “Pošteno! Pronicljivo branje za vsakega komunikatorja, ki bi rad bolje razumel, kaj zares pomeni biti ‘profesionalec’.” – Nicole Gorfer, Voditeljica notranjega in zunanjega komuniciranja, Roche Group, Basel, Švica
  • “Prepričljivi, praktični in zanesljivi nasveti za komunikacijski menedžment.” Irina Arkhipova, Direktorica za javne zadeve in komuniciranje, Coca-Cola HBC, Moskva, Rusija
  • “Ta knjiga prepričljivo dokazuje, da organizacije, ki učinkovito komunicirajo, to počno ne le od znotraj navzven, temveč tudi od zunaj navznoter.“ – Maximilian Schoeberl, Izvršni podpredsednik in direktor za korporativne zadeve, BMW Group, München, Nemčija
  • “Ta knjiga, ki so jo napisali mednarodno priznani znanstveniki na podlagi ogromne količine podatkov, ki so jih zbirali deset let, je prava valilnica navdihujočih okvirjev, empiričnih spoznanj in uporabnih študij primerov, ki nam poenostavljajo delo.“ – dr. Xianhong Chen, predsednik Kitajskega društvo za odnose z javnostmi in profesor na Univerzi za znanost in tehnologijo Srednje Kitajske
  • “To prepričljivo, praktično in zelo uporabno knjigo morajo prebrati tako komunikacijski raziskovalci kot praktiki.” – dr. Donald K. Wright, Harold Burson profesor odnosov z javnostmi, Univerza v Bostonu, ZDA
  • “Za glavne direktorje, upravne odbore in vrhnji menedžment strateško komuniciranje postaja vedno bolj pomembno. Zato je ta knjiga o komunikacijski odličnosti tako pomembna: pomaga nam razumeti in razložiti, kako lahko komuniciranje prispeva k organizacijskemu uspehu in kako lahko ta spoznanja oddelki za komuniciranje in praktiki v njih izkoristijo v polni meri.” – dr. Herbert Heitmann, predsednik Evropskega združenja komunikacijskih direktorjev (EACD), Bruselj
Dostava in osebni prevzem

Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 1. do 3. delovnih dneh po oddanem naročilu (na zalogi) oz. 2. do 5. delovnih dneh (na zalogi pri dobavitelju). Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 40,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 4,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije. Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom  na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno tudi s plačilnimi karticami.

PRIPOROČA
ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

DOSTAVA

Hitra dostava.