Avtorji preučujejo podjetništvo mladih na primeru Slovenije, vendar pri tem vključujejo širši pogled ter primere iz Španije, Brazilije in ZDA. Poglavja knjige prinašajo vpoglede v antropološke študije mladih, antropološke konceptualizacije podjetništva, diskurze o mladih podjetnikih v politikah Evropske unije, raznolikost podjetniških podvigov in podjetniškega izobraževanja v Sloveniji ter avtoetnografijo mlade antropologinje v svetu zagonskih podjetij.
Kazalo vsebine;
- Miha Kozorog
Predgovor - Miha Kozorog
Mladi podjetniki v sodobni Sloveniji v antropološkem objektivu - Richard Pfeilstetter
Mann der Tat, kultura podjetništva in etno-podjetniki: razprava o obsegu afirmativnih, kritičnih in pragmatičnih pristopov k podjetništvu v Španiji - Tatiana Bajuk Senčar
Pojmovanje podjetništva mladih v diskurzih politike Evropske unije - Peter Simonič
Neenaki institucionalni pogoji delovanja mariborskih zagonskih podjetij in zadrug po gospodarski krizi leta 2008 - Saša Poljak Istenič
Kako vzgojiti podjetnika? Spodbujanje podjetništva v slovenskem srednješolskem izobraževanju - Vanessa Benak Cvijanović in René Dopler
Etnografija spodbujanja podjetništva v srednji šoli na Dolenjskem - Gregor Cerinšek, Dan Podjed in Sara Arko
Od besed k dejanjem in nazaj k besedam: spodbujanje inovativnosti in podjetništva v interdisciplinarnih študentskih projektih - Virgínia Squizani Rodrigues
“Startup life” in Florianópolis and beyond: An autoethnographic essay - Miha Kozorog
Young entrepreneurs: ethnographies of a political, economic, and moral subject - O avtorjih