Je nepogrešljiv pripomoček vsem poslovnim uporabnikom (prodajnikom, poslovnim sekretarjem, nabavnikom, tajnicam, analitikom, računovodjem, finančnikom, podjetnikom), ki se dnevno spopadajo z oblikovanjem, obdelavo in prikazovanjem različnih podatkov bodisi zase, bodisi za nekoga drugega, na primer direktorja, finančnega svetovalca, revizorja.
Podatke je potrebno oblikovati tako, da je njihova sporočilna vrednost čim večja, pa tudi tako, da jih bo mogoče spraviti na papir v u strezni obliki. Pogosto je potrebno podatke uvoziti iz drugih virov (informacijskega sistema, interneta), ali pa jih prenesti v druge programe (Word, Access).
Zaradi povezanosti poslovanja, medsebo jne soodvisnosti zaposlenih pri doseganju ciljev poslovanja ter pomanjkanja časa je potrebno sočasno vnašati in zbirati podatke ter jih deliti z drugimi uporabniki.
Aktivnosti pisarniškega poslovanja vzamejo velik o časa, Excel 2010 pa nam ga lahko zelo veliko tudi prihrani. To knjigo bodo s pridom uporabljali vsi poslovni uporabniki, ki želijo čim hitreje obdelati in všečno prikazati podatke.