Kazalo:
- 1. Iz zgodovine antropozofskega gibanja, decembra, 1921
- 2. Spoznanje o človeku kot osnova pedagogike in didaktike I, decembra 1921
- 3. Spoznanje o človeku kot osnova pedagogike in didaktike II, decembra 1921
- 4. Spoznanje o človeku kot osnova pedagogike in didaktike III, decembra 1921
- 5. Potrebno znanje o zdravju in bolezni za pedagoge I, decembra 1921
- 6. Potrebno znanje o zdravju in bolezni za pedagoge II, decembra 1921
- 7. Otrok pred sedmim letom, decembra 1921
- 8. Ureditev waldorfske šole, decembra 1921
- 9. Otrok od sedmega do desetega leta: pedagogika in didaktika, decembra 1921
- 10. Otrok v desetem letu: pedagogika in didaktika, januarja 1922
- 11. Otrok od desetega do štirinajstega leta: pedagogika in didaktika I, januarja 1922
- 12. Otrok od desetega do štirinajstega leta: pedagogika in didaktika II, januarja 1922
- 13. Mladostnik in mladostnica po štirinajstem letu: pedagogika in didaktika, januarja 1922
- 14. Posebnosti estetske vzgoje, januarja 1922
- 15. Posebnosti fizične vzgoje, januarja 1922
- 16. Posebnost etične in verske vzgoje, januarja 1922
O avtorju:
Slavni in zelo cenjeni filozof Rudolf Steiner je iskal način, kako združiti znanstvene metode z znanjem duha in praktičnimi vajami na tem področju. Rezultat njegovih iskanj in razvoja je bila gradnja Goetheanuma – hiše vseh umetnosti, v katero je avtor uvedel waldorfsko pedagogiko, Bothmerjevo gimnastiko, antropozofsko medicino, biodinamiko razvoja kmetijstva in še marsikaj. Na njegovo delo so imele velik vpliv osebnosti, kot so Goethe, Nietzsche, Hegel, Blavatsky, Fichte. Nauki samega Rudolfa Steinerja so vplivali na svetovni nazor osebnosti, kot so Joseph Beuys, Vasilij Kandinski, Andrej Bely, Julian Shchutsky, Albert Schweitzer.