V eseju Fleksibilna osebnost je avtor opisal spremembe, ki jih je s seboj pripeljal fleksibilni družbeni sistem, ki se je po svetu začel uveljavljati po letu 2001. Ta sistem vključuje režim dela, pri katerem mobilnost delavca in spremenljiv urnik dela spremlja nenehni nadzor. Ta se sčasoma razširi tudi na področje migracij, prav tako pa s posamezniki manipulirajo oglaševalci, ki z usmerjenimi strategijami zapeljujejo potrošnike, ugotavlja Holmes.
V besedilu Maščevanje koncepta je želel avtor skozi primer argentinske vstaje predstaviti vrnitev levičarske drže, ki se postavlja v bran sodobnemu času, ki ga zaznamujeta hiperindividualizacija in povezovanje posameznikov v omrežne skupine.
O avtorju:
Brian Holmes je umetnostni kritik, esejist in prevajalec. Zlasti ga zanima področje, na katerem se prekrivajo umetnost, politična ekonomija in družbena gibanja. Doktoriral je iz francoske književnosti na Berkeleyju in bil angleški urednik kasselskih Documenta X (1997). Že dolgo živi v Parizu. Med letoma 1999 in 2001 je bil član skupine grafičnih umetnikov Ne pas plier, zdaj pa sodeluje s pariško skupino konceptualnih umetnikov Autonomie artistique. Redno sodeluje z elektronskim seznamom naslovov Nettime in z revijama Springerin (Dunaj), Parachute (Montréal). Leta 2003 je pri zagrebškem Arkzinu izdal zbornik esejev Hieroglyphs of the Future: Art and Politics in a Networked Era. Je član uredniškega odbora Multitudes (Exils). Leta 2004 je izdal posebno številko Multitudes z naslovom L’Art contemporain: la recherche du dehors. Pogosto predava v Ljubljani.