Prelistaj nekaj strani iz knjige
Vezava: mehka
Jezik: slovenski
Število strani: 401
Velikost: 150 x 210
Teža: 570 g
Leto izida: 2015
Založba:
ISBN: 9789616954280

25,50 

Vplivanje : Psihologija prepričevanja

KATEGORIJA:

PREVOD:

ZALOŽBA:

ZBIRKA:

REDNA CENA:

26.90 €

VAŠ PRIHRANEK: 1,40 

VAŠA CENA

25.50 €

25,50 

1 na zalogi

DOBAVNI ROK:
1 - 3 DNI
Vezava: mehka
Jezik: slovenski
Število strani: 401
Velikost: 150 x 210
Teža: 570 g
Leto izida: 2015
Založba:
ISBN: 9789616954280

Klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi pod robno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo. Ob tem pa Vplivanje prikaže, kako lahko ta spoznanja uporabimo v vsakdanjem in poslovnem življenju.

Dr. Robert B. Cialdini, strokovnjak na področju psihologije vpliva, je knjigo zasnoval na izsledkih 35-letnih poskusov in raziskav ter triletni študiji motivov, ki ljudi spodbujajo k spremembi svojih prepričanj in vedenj.

Knjiga predstavi koncept šestih univerzalnih principov prepričevanja – recipročnost, zavezanost in doslednost, družbeni dokazi, všečnost, avtoriteta in pa pomanjkanje – , ki so uporabni na vseh področjih družbenega življenja, od nakupnih prepričevanj in zbiranja donacij do angažiranja glasov na volitvah ter privolitev v razne dejavnosti. S pomočjo knjige se boste lahko naučili, kako prepričljivo vplivati na ljudi, kako se ubraniti pred njihovim vplivom in kako s tem omogočiti osebnost no preobrazbo v aktivnega upravitelja svojega lastnega življenja.

Iz knjige:

»Dobro znan princip človeškega delovanja pravi, da je bolj verjetno, da nam bo nekdo naredil uslugo, če mu za to ponudimo razlog. Ljudje preprosto raje naredijo nekaj, če poznajo razlog, zakaj bi to naredili.«

Mnenje: 

»Za tiste, ki se ukvarjajo s trženjem, je Vplivanje najpomembnejša knjiga, ki je bila napisana v zadnjih letih.« – Journal of Marketing Research

O avtorju:

ROBERT B. CIALDINI (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Vplivanje je njegovo najbolj znano delo, ki je bilo prodano že v več kot dveh milijonih izvodov, prevedeno v 26 jezikov ter od svojega izida pred tremi desetletji tudi nekajkrat predelano in dopolnjeno. Vplivanje tako ostaja med najbolj pomembnimi knjigami s področja trženja, njene ugotovitve pa uporabljajo po vsem svetu in tudi pri nas.

 

Dostava in osebni prevzem

Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 1. do 3. delovnih dneh po oddanem naročilu (na zalogi) oz. 2. do 5. delovnih dneh (na zalogi pri dobavitelju). Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 40,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 4,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije. Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom  na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno tudi s plačilnimi karticami.

PRIPOROČA
VAŠA CENA

7.00 €

7,00 

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

DOSTAVA

Hitra dostava.