S številnimi globalnimi primeri organizacij, ki so uspešno preobrazile svoja razmerja s kupci, kot so Amazon, Toyota, ING, Coolblue, Nike in Starbucks, knjiga prikazuje, kako v digitalno strategijo vnesti čustva. Priročnik, ki združuje najpomembnejše premoženje podjetja – njegove ljudi in digitalne prednosti –, obravnava najnovejše teme s področja digitalnega marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje, kot so ustvarjanje izkušenj v več kanalih hkrati, množica podatkov in napovedna analitika, zaščita zasebnosti, sodelovanje s kupci, množicanje in še veliko več.
• pojasnjuje, kako korak za korakom razviti uspešno strategijo odnosov s kupci v digitalni dobi;
• pokaže, kako dodati čustveno plast v digitalne odnose, kar podjetjem omogoča, da tekmujejo z relevantnostjo in vrednostjo kot tudi z učinkovitostjo in ceno;
• bralcem omogoča, da preobrazijo odnose s kupci s ciljem boljšega poslovnega uspeha ter večje vpletenosti in zvestobe kupcev.
Steven Van Belleghem je uspešen podjetnik, profesor in predavatelj. Je mnenjski voditelj na področju transformacije odnosov s kupci in prihodnosti na kupca osredotočenega marketinga. Nekdanji izvršni partner belgijske tržnoraziskovalne in svetovalne družbe InSites Consulting je profesor na poslovni šoli Vlerick Leuven Gent in avtor knjig The Conversation Manager (Voditelj dialogov), ki je prevedena tudi v slovenščino, in The Conversation Company (Podjetje dialoga).