Michael Haneke ni ‘zgolj’ režiser; je tudi filozof in provokator, ki z izvirnim filmskim jezikom mojstrsko manipulira z gledalčevimi pričakovanji in odzivi.
Besedila, ki so jih prispevali Anja Naglič, Nadja Gnamuš, Robert Kuret, Anja Banko, Andrej Goričar, Ivana Novak, Aljoša Kravanja, Ana Šturm in Ženja Leiler, razkrivajo širok spekter tem, ki jih Haneke obravnava v svojih filmih.
Avtorji in avtorice med drugim prevprašujejo njegov odnos do nasilja in njegovih reprezentacij v medijih, razmišljajo o tem, kje vse lahko v njegovih filmih slišimo glasbo, motrijo njegove filme s stališča etike, se sprašujejo, na kakšen način Haneke konstruira svojo filmsko pripoved in zakaj ob ogledu njegovih filmov čutimo toliko nelagodja, analizirajo njegov odnos do medijev in tehnologije ter nam približajo nekaj njegovih najbolj prepoznavnih del, kot so Učiteljica klavirja, Skrito, Beli trak in Ljubezen.