Četrto nadaljevanje s skupnim naslovom Poslušajmo filme ima podnaslov Filmska glasba onkraj platna. Gre prav tako za pomenljiv dodatek k samem poslušanju, kakor ga je imela prejšnja knjiga – filmska glasba skozi žanre in druge svetove. Tudi v tem primeru želimo poudariti predvsem to, da filmska glasba seže bistveno dlje, kakor pa se nam zdi ob prvem poslušanju, ob prvem srečanju z njo. Filmska glasba je zmeraj bolj del svetovne glasbene struje, prav enako prisotna na koncertnih odrih kakor tudi v sobivanju s filmskim platnom. In prav zato je pomembna misel, da seže tudi preko platna – seže v ušesa in v spomin poslušalcev, ki so ob gledanju filma tudi gledalci.
Mitja Reichenberg živi in dela v Ljubljani, njegovo delo zadnjih 25 let je usmerjeno predvsem v teorijo in prakso filmske glasbe, v sam film in knjige ter predavanja o tem, v delo s filmom in gledališčem, v prostorske umetnosti, instalacije ter komponiranje glasbe za filme, gledališče, radio in televizijo – kjer je naredil že precej odmevnih projektov. Kot pianist nastopa v samostojnih avtorskih projektih in recitalih, na programih za Glasbeno mladino, igra pri nemih filmih, prav tako pa je večkrat glasbeni producent pri različnih snemanjih. Sicer pa je njegova bibliografija dostopna tudi preko programa COBISS in obsega preko 280 bibliografskih enot, od tega kar 86 monografskih publikacij, mnogo objavljenega gradiva je na internetu, glasbena, filmska, radijska in gledališka dokumentacija pa je pri producentih in/ali naročnikih del.