Spremlja jo na njenih plesnih začetkih, med prvimi obiski Londona, predvsem pa vpeto v programe Plesnega sklada filantropa, mecena in ljubitelja plesa, Robina Howarda (1924–1989), ki je med drugim zaslužen za ustanovitev plesne šole London Contemporary Dance School (1965), študentskih in profesionalnih ansamblov London Contemporary Dance Group in London Contemporary Dance Theatre (1967–1994) ter za vzpostavitev plesnega centra The Place, ki je leta 2019 praznoval svojo petdesetletnico. Ksenija se je v letih, ko je bila študentka (1965–1967) in članica ansamblov (1967–1974), srečala z izjemnimi imeni iz sveta sodobnega plesa, umetnosti in novinarstva, delala z vrsto enciklopedičnih koreografov in koreografinj ter nastopila na velikih prizoriščih sodobnoplesnega sveta. Knjiga njeno britansko sodobnoplesno zgodbo sklene v letih, ko je študirala in hkrati poučevala na Viktorijini univerzi v Manchestru in se nato dve leti vračala domov. Konča se v času, ko se je začela poigravati z mislijo, da bi bilo britansko sodobnoplesno zgodbo mogoče ponoviti v Ljubljani.