***
"Neumorni slovenski glasbeni ustvarjalec in poustvarjalec, glasbeni teoretik, izvedenec za filmsko glasbo, pisec številnih knjig s to tematiko in univerzitetni pedagog Mitja Reichenberg (roj. 1961) nadaljuje s svojo kreativnostjo na skladateljskem področju za najmlajše, za otroške in mladinske (pevske) zbore. Po izdaji Letnih časov, skupno 48 pesmih za otroke v tisku (2017-18; note), so zdaj pred nami še posnetki le-teh. Vse skupaj pa je to prešlo v pedagoško-didaktični komplet, ki vnaša neke vrste novost ali pa samo evropeizira te standarde. V prvi vrsti gre seveda za avtorsko delo, zborovske skladbe na področju besedil in glasbe, spet po drugi pa za vzorčne primere izvedb v tisku izdanih skladb. Programska glasba je seveda zaokrožena, še več: vsebinsko so besedila razvrščena po letnih časih in potem besedno in glasbeno tako tudi predstavljena. Tematika je tukaj zagotovo popolna, še več: v večini primerov ali v kar vseh štirih sklopih gradira, kar seveda še povečuje interes zborovodij in njihovih spremljevalcev in kar še kreativno odseva v izvajalcih, mladih pevkah in pevcih, ki jim je omenjeni splet prvenstveno namenjen. Poleg zaokroženih tematik: Pomlad, Poletje, Jesen in Zima, primernih za vzgojno dejavnost v vrtcih in v prvi triadi OŠ, je prisoten že naslovni interes in za katerim se od skladbe do skladbe, od zbora do zbora razkriva vsa pestrost, aktualnost in seveda moderna, sodobna sproščenost, ki jo zlasti še pričakujejo in otroci tudi dobijo z omenjenim kompletom. Brez dvoma so v interesni sferi zborovodij in otrok – pevk in pevcev – že naslovi sami. Kaj pa se za njimi skriva? To bo pa potrebno šele odkriti, slišati ali/in prebrati, odpeti in odigrati dane albume »otroških simfonij«, kot jih je poimenoval doajen in nestor slovenskega glasbenega opusa za otroke, skladatelj Janez Bitenc (1925-2005). V vseh navedenih primerih gre za težavnostno stopnjo in izvedbene obsege, ki so kot nalašč priporočeni in zdaj tudi realizirani v predstavljenem opusu; od vokalne skupine, prek otroškega zbora (s klavirjem ali/in drugim spremljevalnim inštrumentom – v notah so oznake akordov, tudi a cappella, s solisti ali brez) pa se pne tale opus, ki je tako vsebinsko (besedno) kot oblikovno (glasbeno) dovolj enovito zaokrožen. Lahko bi zaključili tole predstavitev ali celo priporočilo: v (skrajni) simbiozi med besedno in glasbeno umetnostjo."