Bistveni konstitutivni element te interaktivne kinetične začasne javne skulpture je gibanje, ki na povsem ekološki način, s fizičnim poganjanjem koles, proizvaja električno energijo in omogoča delovanje mikrofona na govorniškem odru. Proizvajalci energije in govorci ter ne nazadnje tudi poslušalci so v neprestani interakciji, saj drug brez drugega niso slišani oziroma poslušani.
Kolektivnost in sodelovanje sta ključni komponenti projekta, katerega sedem faz – od leta 2015 do danes – je prikazanih skozi dokumentarno gradivo, besedila in kolaže v katalogu projekta. Sedem na razstavi prikazanih kolažev je namreč v prvi vrsti nastalo za katalog, njihove reprodukcije so nekakšen povezovalni vizualni element in komentar umetnice na vsako izvedeno fazo, originale pa bo moč videti v galerijskem prostoru.
Na razstavi je poleg kolažev prikazan tudi izbor dokumentov iz preteklih izvedb Gibanja za javni govor, njen osrednji element pa je vsekakor katalog, v katerem so v kronološkem zaporedju predstavljene vse izvedbe projekta, z uvodnima besediloma Urše Jurman in Helen Stratford, s fotografskim materialom, prispevki v obliki seznamov točk programa in udeležencev ter s pesmimi in vsebino recitalov nastopajočih.
Razstava je tako nekakšen povod za knjižno obliko zapisa in ovrednotenje umetniškega projekta, ki je svojo premierno predstavitev doživel v Mariboru, zadnjo pa v Ljubljani, v okviru niza dogodkov pred odprtjem Cukrarne. Z izvedbo projekta v okviru predprograma Cukrarne smo namreč želeli vzpostaviti komunikacijo z okoliškimi vzgojno-izobraževalnimi zavodi ter prihodnje odjemalce naših vsebin povabiti k sodelovanju in refleksiji o poslanstvu novega prostora za sodobno umetnost. V ta namen smo odprli za mlade pomembne teme, kot sta družbena soodvisnost in odgovornost ter vloga mladih v spodbujanju razprave o naravovarstvenih temah. V sodelovanju z ravnatelji in predmetnimi učitelji smo pripravili osnovno temo in naslov dogodka – Kam se vrti ta svet?, učenci in učenke bližnjih srednjih šol in dijaških domov pa so se predstavili z recitali, branjem poezije, plesnimi in glasbenimi točkami ter drugimi oblikami nastopov.