Gaspard-Félix Tournachon (Pariz, 1820−1910) je bil od svojega dvajsetega leta naprej znan kot Nadar. Študent medicine, novinar, pisatelj, karikaturist in levo usmerjeni avanturist je skupaj z bratom po naključju postal fotograf. Rodil se je leta 1820 v Parizu, kjer je tudi umrl, star devetdeset let. V veliki meri je prispeval k uveljavitvi fotografije kot nove umetnostne zvrsti. Nadar je leta 1856 odprl svoj prvi fotografski atelje in upodobil vrsto vidnih osebnosti, ki sijajno izrišejo podobo časa političnih in družbenih sprememb ter nastopa modernizma v Parizu. Na bojiščih francosko-pruske vojne poražena Francija je v zadnji tretjini 19. stoletja pokazala svojo premoč in veličino na kulturnem področju. Razstava razgrinja 41 podob, ki so narejene po kolodijskih fotografskih ploščah ter po enakih postopkih in z avtentičnimi materiali albuminskih fotografij, kakršne je uporabljal Nadar. Pred njegovim objektivom so se zvrstili eminentni predstavniki evropske kulture, ki jih sicer poznamo po njihovem ustvarjanju, Nadarjevi portreti pa nam predstavijo tudi njihovo podobo. Med njimi so literati Hugo, George Sand, Baudelaire, Zola in Turgenjev, skladatelji Verdi, Rossini in Berlioz pa tudi slikarji Delacroix, Courbet in Manet.