Vezava: mehka
Jezik: slovenski
Št. strani: 207
Velikost: 135 x 190 mm
Leto izida: 2015
Založba:
ISBN: 9789612850623

12,00 

Sedmi premislek

DOBAVNI ROK:
1 - 3 DNI
Vezava: mehka
Jezik: slovenski
Št. strani: 207
Velikost: 135 x 190 mm
Leto izida: 2015
Založba:
ISBN: 9789612850623

»Ne morem vedeti, ali so odgovori na vprašanja, ki mi jih tako kot drugim anketirancem iz tedna v teden zastavlja uredništvo, dovolj smiselne refleksije, da zaslužijo potrošnjo papirja in tiskarskega črnila in da povezane v knjižico ne pričajo le o premajhni avtorjevi kritičnosti ali prastrahu minljivosti, ampak morda na svoj način vendarle odslikavajo razmišljujočo podobo našega časa, ki ga ni več?« uvodoma zapiše Apih in doda: »Za hlebec kruha, dal bi kos srca, je zapisal Balantič. Za lepo misel dam cekin.«

Jure Apih, ustanovitelj in prvi urednik Marketing magazina, o sebi pravi, da je »multipraktik pionir«. Kot je zapisano na ovitku knjige Sedmi premislek, je začel v marketingu in oglaševanju, ko tega pravzaprav še ni bilo. Ustanovil je prvo pravo oglaševalsko agencijo v bivši državi in skupaj s sodelavci osvojil vse nagrade, ki se jih je osvojiti dalo. Bil je pobudnik izgradnje slovenske marketinške infrastrukture, predsednik Društva za marketing Slovenije in soustanovitelj Slovenske oglaševalske zbornice. Z Marketing magazinom je organiziral slovenski oglaševalski festival in novoevropski kreativni festival Zlati boben, skupaj s partnerskimi festivali Azije, Evrope in Amerike pa Medcelinski oglaševalski pokal. Kot marketinški direktor, član in predsednik uprave Dela je skrbel za razvoj in tržno uspešnost te medijske hiše.

Svoje članke in kolumne je redno objavljal v Marketing magazinu, Delu, Sobotni prilogi, Magu, Nedelu in drugih. Izbor najodmevnejših prispevkov je objavil v knjigah Oglašanja v A duru in Papirnati boben, ki se jima je zdaj pridružila še knjiga Sedmi premislek.

V kratkih besedilih razmišlja o aktualnih vprašanjih, kot so, ali dajete pri nakupovanju prednost slovenskim izdelkom, ali bomo čez nekaj let še pili Union in Laško, ali verjamete teorijam zarot, kaj preostane Sloveniji, da si poveča ugled v svetu, in kaj bi morala Slovenija storiti za omilitev begunske krize.

Dostava in osebni prevzem

Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 1. do 3. delovnih dneh po oddanem naročilu (na zalogi) oz. 2. do 5. delovnih dneh (na zalogi pri dobavitelju). Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 40,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 4,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije. Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom  na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno tudi s plačilnimi karticami.

PRIPOROČA
ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

ZALOGA

Večina knjig na zalogi.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

VARNO NAKUPOVANJE

Možnost plačila s kreditnimi karticami,
po predračunu ter plačilo po povzetju.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

KNJIGA TEDNA

Knjiga tedna po posebni ceni.

DOSTAVA

Hitra dostava.