Kot si lahko preberete v besedilu »Oprijemljivost neoprijemljivega«, storitveno oblikovanje na holističen način obravnava izjemno raznolike in kompleksne, največkrat neoprijemljive procese. Pri iskanju najprimernejših rešitev oblikovalci v ospredje postavljajo uporabnika z na videz preprostim ciljem: zagotavljati uporabnikove koristi. Informacijsko oblikovanje gre neredko z roko v roki s storitvenim oblikovanjem, zajema pa prevajanje kompleksnih, neorganiziranih in nestrukturiranih podatkov v koristne in razumljive informacije; pri tem je poudarek na čitljivosti, razumljivosti in končni uporabnosti dokumentov. O tem govori besedilo z naslovom »Informacijsko oblikovanje – oblikovanje za uporabnika«.
V nadaljevanju sledi 21 primerov dobre prakse, razdeljenih na 8 področij. Vsak primer za boljše razumevanje predstavljava prek treh stopenj: izhodišče (preteklo stanje), rešitev (storitveno in/ali informacijsko oblikovanje) in učinek. V prilogi knjižice je nanizanih tudi pet študentskih seminarjev na temo neoprijemljivega oblikovanja, ki so nastali v okviru predmeta Razvoj in teorija oblikovanja na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje. Vse našteto pa avtorici zaokrožujeta z drobnim izborom dodatnih informacij o združenjih in profesionalnih organizacijah, ki se ukvarjajo s storitvenim in informacijskim oblikovanjem.