V knjigi se avtor opira na raziskave s področja psihologije, nevroznanosti, ekonomije in biologije, s katerimi spodbija splošno sprejete predpostavke o čustvih in vedenju. Z uporabo največjega vzorca stališč do obžalovanja, ki so jih izrazili anketiranci ene najbolj obsežnih raziskav z naslovom Svetovna anketa o obžalovanju (World Regret Survey) – ta je vključevala več kot 16.000 ljudi v 105 državah – avtor identificira štiri temeljna obžalovanja, prisotna pri večina ljudi. Ta štiri obžalovanja, navaja Daniel H. Pink, delujejo kot »fotografski negativ« dobrega življenja. Če razumemo, kaj ljudje najbolj obžalujejo, lahko doumemo, kaj najbolj cenijo. Sledeč preprostemu, znanstveno utemeljenemu procesu v treh korakih, ki ga avtor smiselno razdela, lahko svoje obžalovanje spremenimo v pozitivno silo za bolj premišljeno delo in kvalitetnejše življenje.
Zaradi Pinkove značilne mešanice velikih zamisli in praktičnih premislekov, očarljivih zgodb in ostroumnega humorja predstavlja Moč obžalovanja nujen in nepogrešljiv vodnik za dobro življenje.
Mnenji:
»Všeč mi je, da se je Daniel Pink lotil enega najboljših (in najbolj zahtevnih) učiteljev v mojem življenju – obžalovanja. Vedno sem vedela, da obžalovanje poglablja mojo vez s seboj in z drugimi, toda zdaj po zaslugi Danielove raziskave in pripovedovanja razumem zakaj. Ideja življenja ‘brez obžalovanj’ ne pomeni živeti pogumno. Pomeni živeti brez refleksije. Svet potrebuje to knjigo in več razmisleka. Zdaj.« – Brené Brown, avtorica uspešnice Darovi nepopolnosti
»V Moči obžalovanja Daniel Pink uri svoj intelekt in duhovitost na zelo pomembni temi, ki smo jo že vsi izkusili, a jo je le malokdo raziskoval. Zgodbe, ki jih pripoveduje, so fascinantne – prav tako pa tudi spoznanja, ki jih iz njih črpa. Čeprav v življenju lahko obžalujete marsikaj, branja te knjige ne boste.« – Susan Cain, avtorica uspešnice Tihi
O avtorju:
DANIEL H. PINK (1964) je avtor sedmih knjig, v katerih prepleta poslovne teme in vedenjsko psihologijo, poleg tega pa je aktiven tudi na televizijskem področju, saj je bil v letih 2014 in 2015 producent televizijskega kanala National Geographic in serije Crowd Control, v kateri so s praktičnimi poskusi skušali vplivati na človekovo vedenje. V knjigi svoji prejšnji knjigi Kdaj (UMco, 2019), knjižni uspešnici časopisa New York Times, se je lotil analize načrtovanja odločitev v pravem trenutku in v njej pokazal, kako je pravočasna dejavnost pogosto ključna za uspešno realizacijo. Moč obžalovanja je avtorjevo najnovejše delo, v katerem na občutja obžalovanja pogleda z nepričakovane perspektive.