“Dušan Hedl želi v kulturo pripeljati podjetništvo, reč, ki v marsikomu vzbuja najrazličnejše odpore. Dejansko Hedl govori celo o pravem konfliktu med ekonomisti in kulturniki. Zapisal sem kulturniki in ne umetniki, saj je razlikovanje med obema pojmoma bistveno za razumevanje Hedlovega argumenta. Umetnik je tisti, ki umetnost proizvaja, kulturnik pa je človek zaposlen v kulturni ustanovi in je lahko tudi povsem običajen birokrat. Umetnik si želi, da bi dosegel javno prepoznavnost in s svojim delom tudi kaj zaslužil, kulturnik pa si želi predvsem obdržati svoj trenutni položaj. Zgodi se lahko torej, da bo kulturnik, ki deluje v kulturni ustanovi v imenu svojih interesov škoduje umetniku (umetnikom), ki to ustanovo zalagajo z umetnostjo. Hedlov odgovor na ta konflikt je predelava kulturnih institucij, ki jih financira država v kulturno-podjetniške institucije, ki živijo od lastnih finančnih virov.” – Jure Aleksejev, iz Predgovora
O avtorju:
Dušan Hedl (mag. posl. ved in ing. elektrotehnike) sooblikuje sodobno kulturno dogajanje v Sloveniji od leta 1976, ko je prišel v Maribor obiskovati srednjo elektrotehniško šolo. Najprej se je uveljavi kot glasbenik, tekstopisec, potem kot likovni umetnik in sočasno kot organizator kulturnih prireditev. Mnogi so ga videli tudi kot »aktivista« civilne družbe, predvsem zaradi nekaterih obrobnih kulturnih praks, ki jih je občasno podpiral oz. jim odpiral prostore v družbi.