Slikarstvo abstraktnega ekspresionizma v vzponu razvejana nova neakademska pesniška scena (čas bitnikov in oživljanja kozmopolitske tradicije Walta Whitmana) New York City v “zlati dobi” jazza z Milesom in Billie Holliday holivudski film z Jamesom Deanom na plakatih; to je snov na platnu pesništva Franka O’Hare.
Prijateljstvo ustvarjalnost in druženje ljubezen in kosilo hitrost in prelétnost sodobnega velemestnega življenja v “čisti” obliki. Renesančna odprtost in ideološka neobremenjenost smisel za humor in zavračanje trpeče grimase. Svoboda “telesa in duha” v navdušujoči obliki. O’Harin vpliv na življenje (poezije) tudi po smrti narašča. Sonce se samo nasmehne kjerkoli se pojavi.
HOMOSEKSUALNOST
Torej si snemamo svoje maske kajne in držimo jezik za zobmi? Kakor da bi nas predrli s pogledom! Pesem stare vrane ni nič manj polna sodbe kot izparine ki uidejo iz človekove duše kadar je bolan; torej sem se ovil s sencami kakor s puhom in si mel oči kakor v najbolj izbranem trenutku zelo dolge opere in nato smo stran! brez očitanja in brez upanja da se bodo naša nežna stopala znova dotaknila zemlje kaj šele “zelo kmalu”. Zakon mojega lastnega glasu je tisto kar bi moral raziskati. Začnem kot led s prstom pri ušesu z ušesom pri srcu tisto ponosno uho pri odvrženi konzervi na dežju. Prelepo je občudovati samega sebe s popolno iskrenostjo označevati zasluge vsake od latrin. Štirinajsta ulica je pijana in lahkoverna. Triinpetdeseta skuša trepetati pa je preveč mirna. Dobri ljubijo park in nesposobni železniško postajo in obstajajo božanski ki se vlačijo gor in dol po razpotegnjeni senci abesinske glave v prahu ki vlečejo svoje dolge elegantne pete iz vročega zraka in da bi zmedli pogumne kričijo “Poletni dan je in želim si da bi bil zaželen bolj kot karkoli drugega na svetu”.