Napovedi, ki jih sporoča Auschwitz Café, spominjajo na pandemične grozljivke, vendar gre za povzdignjeno različico, za metaforiko, ki je dosti bolj prefinjena od zgolj snovnega uničenja ljudi. Tukajšnji virus oziroma skupek različnih virusov kot biološko orožje ni nič manj katastrofičen kakor v podobni literaturi, a morebitni pomor človeštva je za zdaj v pripravljalni fazi znanstvenih poskusov. Radulović prepleta faktično obravnavo črnogorske realnosti z medijsko fikcijo. Liki, tako popolnoma izmišljeni kakor napol realni, so v tako nenavadnem okolju čudaški, negotovi, neprevidni in nespametni. Ob tem pa od začetka do konca sijajnega teksta uživamo ob prvoosebni pripovedi pitbula z ne ravno lepim imenom Žeruh.
O avtorju:
Dragan Radulović (1969, Cetinje) je svoj prvenec, zbirko kratkih pripovedi Petrifikacija, izdal leta 2001. Dve leti pozneje (2003) se ji je pridružil roman Auschwitz Café, nato še katalog grotesk Vitezi ničnosti ali Hudič v tranzicijskem Disneylandu (Vitezovi ništavila ili Đavo u tranzicijskom Disneylandu, 2005), zbirka pripovedi Splav Meduze (Splav Meduze, 2007) in drama Pejsaž do pekla ali propad hiše Marinkovićev (Pejzaž do pakla ili propast kuće Marinkovića, 2011). Napisal je tudi zbirko esejev Po robovih teksta (Po rubovima teksta, 20 17). Njegovi eseji in poetična proza izhajajo v literarnih revijah in zlasti na črnogorskih, a tudi na drugih spletnih portalih. Dragan Radulović je član črnogorskega PEN-a in Črnogorskega društva neodvisnih književnikov (CDNK). Od leta 2013 je tudi predsednik Matice crnogorske.