Ker je mediacija ena izmed oblik alternativnega reševanja sporov, ki v zadnjih nekaj letih zelo intenzivno vstopa tudi v šolski prostor, hkrati pa manjka tako ustreznih evalvacij in raziskav kot tudi teoretičnih tekstov s tega področja, se to besedilo usmerja prvenstveno v razlago teoretičnega ozadja mediacije v šoli in povzetke različnih raziskav, kar lahko služi kot izhodišče za spremljavo programa šolske in vrstniške mediacije na posamezni šoli ali pa kot študijska literatura.
O avtorju:
Mag. Jani Prgić je vodilni slovenski strokovnjak na področju nevrolingvističnega programiranja (NLP), nevroznanosti in mediacije. Kot NLP Master Trainer in NLP Coach z mednarodnimi certifikati izvaja izobraževanja po najvišjih standardih ter vodi programe za učitelje, svetovalce, vodje in starše. Je ustanovitelj in vodja Centra MI ter platforme Neuroeducation, kjer združuje sodobna spoznanja nevroznanosti z uporabnimi pristopi za delo z ljudmi vseh starosti. Njegove knjige in priročniki so namenjeni tistim, ki želijo izboljšati komunikacijo, vodstvene veščine ter razvijati odgovornost in osebno rast.